Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
výrobek Dulano slaninou plátky údajně 96% masa k tepelné úpravě se rozhodne nechová jako anglická slanina. Spéká se do černa, presoleny. Dtto další výrobky Dulano jsou plné škrobu, vody a solí. Silně se snížila kvalita.
Dulano výrobky snížení kvality
Kontrola receptury neboť senzoricka kvalita výrobků je snizena
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Pokud by se problém s jakostí masných výrobků opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Více informací ohledně náležitostí podnětu Státní veterinární správě je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3343/podnet-statni-veterinarni-sprave.
Dobrý den, pane Franci, je nám líto, že nejste spokojen s výrobkem. V takovém případě samozřejmě můžete výrobek zanést zpět do prodejny, kde Vám za ně vrátíme peníze. S pozdravem Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.