Počet nahlášených stížností: | 1367 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 36 |
Dobrý den, zakoupil jsem na Alze psí hlavolam s doručením do alzaboxu. 19.4 mi přišla zpráva že si již můžu zboží vyzvednout.Ale protože byl v alzaboxu poškozený zámek, tak jsem zásilku nedokázal vyzvednout. O peripetiích na infolince kde mi neustále tvrdili že jsem zásilku již vyzvednul psát ani nebudu. Ve finále mi poslali mail, že kurýr vyzvedne zásilku a odveze zpět na vrácení a proběhne refundace. O žádné vrácení jsem nežádal, chci jen svou zásilku doručit která byla řádně zaplacena.
Doručení zásilky
|
Tweet |
Jestliže nebylo možné zboží vyzvednout z důvodu nefunkčnosti AlzaBoxu, o čemž spotřebitel společnost Alza.cz a.s. informoval, neměla být zásilka společností vrácena pro její nevyzvednutí.
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, děkuji za Vaši zprávu a společnosti dTest za vyjádření.
Tento případ pro Vás ráda ověřím, ovšem prosím Vás o uvedení čísla objednávky.
Za Vaši odpověď Vám předem děkuji a přeji Vám hezký zbytek dne. S pozdravem Veronika, Alza.cz, Oddělení péče o zákazníky.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.