Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Nekdo mi ukradl telefon a tim i moji kartu prosim o ukoceni smlouvy , protoze jsem v Anglii a cesky telefon, cislo nepuzivam,. Moje rodne cislo je ***. moje tel,cislo je ***. Muj email is ***. Dale jsem dvakrat zadal o zmenu jmena na me smlouve , kde je moje zmenene jmeno Jiri Lipacek. Prosim o zmenu moje skutecne jmeno je Jiri Lapacek. Moje anglicke telefonni cislo je ***.
bezne
|
Tweet |
Jestliže spotřebitel nemůže služby využívat z důvodu krádeže jeho zařízení, je nutné informovat o této situaci společnost O2 Czech Republic a.s., ta službu následně může deaktivovat.
Služby je možné také dočasně odpojit. Daný tarif tím na určitou dobu spotřebitel zablokuje, služby tedy nebudou fungovat a nebudou ze strany společnosti účtovány. V takovém případě však společnost účtuje poplatek za odpojení služby. Jak dočasně odpojit službu u O2:
- v aplikaci "Moje O2" u tarifu klikněte na "Dočasně odpojit službu";
- telefonicky na lince Péče o zákazníky: 800 111 777;
- osobně na pobočce společnosti.
Krádež telefonu doporučujeme oznámit na policii, pokud tak spotřebitel ještě neučinil.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den,
děkujeme za váš podnět. Podle kontroly je telefonní číslo omezené z důvodu neuhrazených vyúčtování. K zapojení dojde po úhradě všech faktur po splatnosti. Poté je možné číslo zablokovat z důvodu krádeže. Výpověď se podává primárně telefonicky na zákaznické lince 800 02 02 02 (ze zahraničí +420 720 720 720), v prodejně O2 nebo písemnou formou na adresu sídla firmy - https://www.o2.cz/osobni/odchod-od-o2. Úpravu v příjmení je možné provést v samoobsluze Moje O2 nebo v prodejně O2 na základě ověřením občanským průkazem.
S pozdravem
Lucie Zolichová
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.