Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#66448Ukonceni smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 3 dny 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.04.2023, před rokem

Jiri Lapacek

Znění stížnosti

Nekdo mi ukradl telefon a tim i moji kartu prosim o ukoceni smlouvy , protoze jsem v Anglii a cesky telefon, cislo nepuzivam,. Moje rodne cislo je ***. moje tel,cislo je ***. Muj email is ***. Dale jsem dvakrat zadal o zmenu jmena na me smlouve , kde je moje zmenene jmeno Jiri Lipacek. Prosim o zmenu moje skutecne jmeno je Jiri Lapacek. Moje anglicke telefonni cislo je ***.


Produkt

bezne


Požadované řešení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2023 11:51, před rokem

Jestliže spotřebitel nemůže služby využívat z důvodu krádeže jeho zařízení, je nutné informovat o této situaci společnost O2 Czech Republic a.s., ta službu následně může deaktivovat.

Služby je možné také dočasně odpojit. Daný tarif tím na určitou dobu spotřebitel zablokuje, služby tedy nebudou fungovat a nebudou ze strany společnosti účtovány. V takovém případě však společnost účtuje poplatek za odpojení služby. Jak dočasně odpojit službu u O2:
- v aplikaci "Moje O2" u tarifu klikněte na "Dočasně odpojit službu";
- telefonicky na lince Péče o zákazníky: 800 111 777;
- osobně na pobočce společnosti.

Krádež telefonu doporučujeme oznámit na policii, pokud tak spotřebitel ještě neučinil.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.4.2023 12:04, před rokem

Dobrý den,
děkujeme za váš podnět. Podle kontroly je telefonní číslo omezené z důvodu neuhrazených vyúčtování. K zapojení dojde po úhradě všech faktur po splatnosti. Poté je možné číslo zablokovat z důvodu krádeže. Výpověď se podává primárně telefonicky na zákaznické lince 800 02 02 02 (ze zahraničí +420 720 720 720), v prodejně O2 nebo písemnou formou na adresu sídla firmy - https://www.o2.cz/osobni/odchod-od-o2. Úpravu v příjmení je možné provést v samoobsluze Moje O2 nebo v prodejně O2 na základě ověřením občanským průkazem.
S pozdravem
Lucie Zolichová
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2023 10:54, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2023 14:10, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.