Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Jedná se o nového řidiče na lince 109, který momentálně obsluhuje autobus s ev.č.312. Nemá na kartičce napsané jméno, čili jmenovat nemůžu. Tuším, že v tomto týdnu jezdí na lince 109 od středy 19.4.-21.4. právě s autobusem Ev.č.312. Proč tuto stížnost píšu, je fakt, že pan řidič jezdí velmi nebezpečně a neohleduplně. Mezi obcemi, ale i ve městě jezdí určitě rychleji, než by měl a to ještě s autobusem. Co je dalším důvodem této stížnosti, je fakt, že se dokonce chová arogantně a to třeba i k dětem. Dnes ráno, 21.4. odjel z terminálu v Hradci Králové s 12 minutovým zpožděním. A není to jediný případ. Na nástupišti v několika časech stojí spoustu lidí, ale pan řidič najede v minutu odjezdu a než všechny odbaví, dosáhne například osmiminutového zpoždění. Mimo to například na Královéhradeckém terminále zastavil mimo nástupiště a i starší lidé museli zdolávat schod z nástupiště a následný schod do autobusu. Jednou jsme dokonce málem skončili v příkopě mezi vesnicemi Osičky a Rohoznice, kvůli jeho neopatrné a nebezpečné jízdě. Řekl bych, že rozhodně touto stížností nemluvím jen za sebe a také bych si troufnul říct, že pan řidič už byl na některý z těchto věcí upozorněn i ústně od cestujících.
Setra 415 LE Business, ev.č.312, linka 109, řidič bez jmenovky ( řidiči tu jezdí tři a pana *** a pana *** nemyslím )
Byl bych moc rád, kdyby s ním bylo při nejmenším promluveno, protože si na tohoto pana řidiče opravdu nestěžuji pouze já. Všichni cestující by byli určitě rádi, kdyby nemuseli do autobusu nastupovat s nepříjemným pocitem a stresem.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Společnost BusLine je možné kontaktovat na telefonním čísle +420 481 368 111, případně e-mailem na stiznosti@busline.cz.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.