Společnost


MABIL MOBIL s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6645Neoprávněně naúčtovaný poplatek za telefon

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 7 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.04.2015, před 10 lety

Vlasta Sysková

Znění stížnosti

Dobrý den,

chci podat stížnost na vedoucího prodejny - Obchodní dům Albert, Ostrava- Dubina, prodej mobilních telefonů,kontakt na něj : tel.č. 736536047

Důvod :
Dne 19.4.2015 jsem si v této prodejně v 18 hodin večer zakoupila dotykový telefon zn. Samsung v ceně : 1790 kč.

Dnes dne : 24.4.2015 jsem tento telefon vrátila z toho důvodu , že mi nevyhovuje tento dotykový displej s malými písmeny a s mým špatným zrakem jsem neviděla dostatečně písmenka.

Prodavačka mi sdělila, že mi nemůže vyplatit zpět celou částku 1790 kč z toho důvodu, že jsem jej 5 dní používala a že mi vrátí o 400 kč méně, tedy s tím ,že kdybych si jej zakoupila přes internet, že by mi vrátili celou částku , ale že pro kamenné obchody to neplatí a že si účtují při vracení zboží 100 kč na den za používání přístroje a že takovýmto způsobem jednají se všemi zákazníky,kteří zboží přijdou vrátit.S tím jsem nesouhlasila a požádala jsem prodavačku, aby kontaktovala vedoucího prodejny a ujistila se, že postupuje správně.
Vedoucí provozovny jí sdělil, že trvá na tom, aby mi vyplatila o 400 kč méně.
Po dlouhém dohadování mi vyplatila o 200 kč méně, a to 1590 kč.Poškodili mě tedy o částku 200 kč, které po nich žádám nazpět.
Telefon byl vrácen nepoškozený, v původním obalu i s příslušenstvím.
Vzhledem k tomu, že s takovým jednáním nesouhlasím a cítím se být poškozena, věřím,že mi pomůžete tuto stížnost vyřešit.
Jsem vaše věrná předplatitelka dTestu,proto se na vás obracím s mojí žádostí, abyste mi pomohli hájit moje práva a prověřili nekalé praktiky výše zmíněného obchodníka, a zjistili, zda je jeho jednání v souladu o ochraně spotřebitele,aby tak nepoškozoval i ostatní zákazníky.

Ještě chci dodat, že tento vedoucí prodejny je velmi arogantní, a nedá se s ním rozumně domluvit.Z jeho chování vyplývá, že upřednostňuje jen peníze a hlavně výdělek před spokojeností zákazníků.
Děkuji Vám za odpověď a doufám že se tato stížnost vyřeší nejen k mé ale i ke spokojenosti všech zákazníků, které tímto způsobem poškozuje.
S pozdravem a přáním hezkého dne-
Sysková


Produkt

Dotykový telefon Samsung, za 1790 kč, bílý.


Požadované řešení

Požaduji aby mi byla vyplacena zbývající částka ze telefon- 200 kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2015 17:38, před 10 lety

Spotřebiteli zákon nepřiznává právo na odstoupení od smlouvy, která byla uzavřena v kamenné provozovně tzv. bez udání důvodu. Tento benefit prodávající může poskytnout nad rámec zákona a může si za účelem vrácení zboží stanovit podmínky, kterým spotřebitel musí vyhovět. Je tedy důležité ověřit si, zda tuto možnost prodávající umožňuje a za jakých podmínek. Právo na odstoupení ve lhůtě 14 dnů spotřebiteli s výjimkami náleží pouze při uzavírání smluv mimo obvyklé obchodní prostory nebo při koupi zboží na dálku (např. prostřednictvím elektronického obchodu).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2015 16:00, před 9 lety

Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.