Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
chci podat stížnost na vedoucího prodejny - Obchodní dům Albert, Ostrava- Dubina, prodej mobilních telefonů,kontakt na něj : tel.č. 736536047
Důvod :
Dne 19.4.2015 jsem si v této prodejně v 18 hodin večer zakoupila dotykový telefon zn. Samsung v ceně : 1790 kč.
Dnes dne : 24.4.2015 jsem tento telefon vrátila z toho důvodu , že mi nevyhovuje tento dotykový displej s malými písmeny a s mým špatným zrakem jsem neviděla dostatečně písmenka.
Prodavačka mi sdělila, že mi nemůže vyplatit zpět celou částku 1790 kč z toho důvodu, že jsem jej 5 dní používala a že mi vrátí o 400 kč méně, tedy s tím ,že kdybych si jej zakoupila přes internet, že by mi vrátili celou částku , ale že pro kamenné obchody to neplatí a že si účtují při vracení zboží 100 kč na den za používání přístroje a že takovýmto způsobem jednají se všemi zákazníky,kteří zboží přijdou vrátit.S tím jsem nesouhlasila a požádala jsem prodavačku, aby kontaktovala vedoucího prodejny a ujistila se, že postupuje správně.
Vedoucí provozovny jí sdělil, že trvá na tom, aby mi vyplatila o 400 kč méně.
Po dlouhém dohadování mi vyplatila o 200 kč méně, a to 1590 kč.Poškodili mě tedy o částku 200 kč, které po nich žádám nazpět.
Telefon byl vrácen nepoškozený, v původním obalu i s příslušenstvím.
Vzhledem k tomu, že s takovým jednáním nesouhlasím a cítím se být poškozena, věřím,že mi pomůžete tuto stížnost vyřešit.
Jsem vaše věrná předplatitelka dTestu,proto se na vás obracím s mojí žádostí, abyste mi pomohli hájit moje práva a prověřili nekalé praktiky výše zmíněného obchodníka, a zjistili, zda je jeho jednání v souladu o ochraně spotřebitele,aby tak nepoškozoval i ostatní zákazníky.
Ještě chci dodat, že tento vedoucí prodejny je velmi arogantní, a nedá se s ním rozumně domluvit.Z jeho chování vyplývá, že upřednostňuje jen peníze a hlavně výdělek před spokojeností zákazníků.
Děkuji Vám za odpověď a doufám že se tato stížnost vyřeší nejen k mé ale i ke spokojenosti všech zákazníků, které tímto způsobem poškozuje.
S pozdravem a přáním hezkého dne-
Sysková
Dotykový telefon Samsung, za 1790 kč, bílý.
Požaduji aby mi byla vyplacena zbývající částka ze telefon- 200 kč.
|
Tweet |
Spotřebiteli zákon nepřiznává právo na odstoupení od smlouvy, která byla uzavřena v kamenné provozovně tzv. bez udání důvodu. Tento benefit prodávající může poskytnout nad rámec zákona a může si za účelem vrácení zboží stanovit podmínky, kterým spotřebitel musí vyhovět. Je tedy důležité ověřit si, zda tuto možnost prodávající umožňuje a za jakých podmínek. Právo na odstoupení ve lhůtě 14 dnů spotřebiteli s výjimkami náleží pouze při uzavírání smluv mimo obvyklé obchodní prostory nebo při koupi zboží na dálku (např. prostřednictvím elektronického obchodu).
Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.