Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Před téměř 2 lety, v létě 2021, již na začátku mě vzácně dovolené, došlo na pob.Praha-Podbaba k vniknutí do mě uzamčené skříňky u vstupu do Kauflandu, během mého nákupu v této filiálce.Po zaplacení u kasy jsem našel skříňku prázdnou, bez tašky s věcmi.Bylo okolo 20h.Vyklizeni nevyzvednutych obsahu skříněk má ochranka dělat až po uzavření prodejny po 22h. Zde se událo podstatně dříve, jak jsem zjistil na informacích během pátrání po věcích.Nakonec,na mě naléhání, se podařilo 95% věci dohledat v různých odp.kosich a popelnicích v okolí Kauflandu, toto obíhal člen ochranky, musel jsem čekat navic 40 minut po zaplacení, kazit si tak začátek mě dovolené.Podarilo se mi je donutit,na informacích, k zápisu o celé události.Upozornil jsem,že budu chtít i ústní vyjádření od ředitele filiálky,tehdy již nepřítomného.Dodnes se tak nestalo,nemám ani odškodnění za zmařený čas navíc, ani písemnou omluvu.Prestal jsem u těchto zabaru-amateru nakupovat, i má rodina, přišli o zákazníky.Zrejme jim to nevadí,mají jich dost, hlavně důchodců...
Omluva písemná,dále i ústní od ředitele, odškodnění za zmařený čas navíc a poškození casti věci v neoprávněně a predcasne otevřené skrince (textil zmíněný v zápisu jsem musel přeprat atd.).Nebyl tehdy nabídnut ani obvyklý kupón na nákup v hodnotě např.500 Kc..
|
Tweet |
Pokud došlo ke škodě (ke ztrátě části věcí a poškození) způsobené jednáním zaměstnanců společnosti, měla být spotřebiteli taková škoda nahrazena.
Dle § 2945 odst. 1 občanského zákoníku platí, že je-li s provozováním nějaké činnosti zpravidla spojeno odkládání věcí a byla-li věc odložena na místě k tomu určeném (např. do uzamykatelného boxu) nebo na místě, kam se takové věci obvykle ukládají, nahradí provozovatel poškození, ztrátu nebo zničení věci tomu, kdo ji odložil, popřípadě vlastníku věci. Provozovatel nemá v tomto případě možnost se povinnosti k náhradě škody jakkoliv zprostit.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený zákazníku/Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme
si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává
Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle
800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické
centrum, Kaufland Česká republika
Žel ani toto vyjádření (od spil. Kaufland) nepůsobí nějak důvěryhodné...Dne 20.6.2021 dopoledne (10:59) jsem odeslal e-mail na jinou e-mailovou adresu tehdy provozovanou spol.Kaufland (press@kaufland.cz), mj. uvedenou i na jejich webu.Byli tam ješte i jiní příjemci v kopii.Ucinil jsem tak z důvodu, že jsem byl v dané době zároveň i činným publicistou (psal jsem o nápojích a gastronomii, nyní již téměř nepisi).Na tento můj e-mail mi nebylo dosud (za temer 2 roky !!) ze strany Kauflandu vůbec zodpovezeno...To jistě svědčí o velice pokřivené tzv. profesionalitě zástupců spol.Kaufland.Mj. jsem tehdy žádal o sdělení kontaktu na právního zast.spol.Kaufland, aby se s ním spojil můj právní zástupce.On se s ním nakonec stejně spojí,ale bude to daleko dražší, necháme si proplatit každý zmařený čas navíc, každou minutu stravenou při vymáhání omluvy a náhrady škody. Tedy i čas strávený psaním tohoto e-mailu.U takových "profesionálů", jako je Kaufland, od té doby zásadně nenakupuji. I kdybych měl dělat tržbu o něco dražším vietnamským vecerkam. A doporučuji to i dalším zákazníkům, je to na jejich uvážení. Konkurence, která se chová podstatně slušněji, je v našem tržním prostředí stále dost.Vasicek
Děkujeme stranám za reakce.
Protože spotřebitel uvedl, že věc řeší s právníkem a společnost se nevyjádřila přímo ke stížnosti, přeřazujeme nyní stížnost na spotřebitele, aby mohl v budoucnu informovat o dalším vývoji (případně výsledku) stížnosti.
Žel proklatá ve sporu zúčastněná (jiz 2 roky!) společnost Kaufland v.o.s. nadále NEkomunikuje, nebylo mi dosud odpovězeno na můj další, po zde zveřejněném kroku, skoro 1 měsíc starý e-mail (ze dne 23.5.23), ani mi dosud nebyl sdělen požadovaný kontakt na právní oddělení.Z pobočky Praha-Podbaba mě dosud v rozporu s příslibem z roku 2021 (!) nikdo z vedení nekontaktoval, ani odjinud, telefonem ani SMS, e-mailem, písemné, nijak.Mili zákazníci, prosím NEnakupujte z amatérů z Kauflandu, kde Vás mohou poškodit a okrást jejich vlastní zaměstnanci - viz tento případ. Můžete nakupovat jinde, kde je bezpečnost uzamčených věci spotřebitele lépe ošetřena...Jak by dTest postupoval nyní? Děkuji za radu.
V případě, kdy by spotřebiteli vznikla škoda (např. nedohledání věcí), mohl by se obrátit na soud. Vzhledem k tomu, že spotřebiteli byla navrácena většina věcí a vyšší škoda tak nevznikla, mohlo by být soudní řízení (s ohledem na požadovanou nápravu - omluvu a slevový voucher) nepřiměřené.
Protože již uplynula lhůta pro řešení sporu mimosoudně při České obchodní inspekci, je pravděpodobně jedinou možností urgence komunikace se společností.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla zaurgovat odpověď pro spotřebitele a případně reagovat na vývoj stížnosti.
Vážený zákazníku / Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland
zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit
na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu
kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.