Společnost


Lidová energie s.r.o.

Počet nahlášených stížností:69
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#66460Neposlán přeplatek za energii.od 6.2.2023

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 měsíců 4 dny

Detail stížnosti

Publikováno
21.04.2023, před rokem

Blanka Nováková

Znění stížnosti

Stále neposlali přeplatek za energii. Urgovano 7 krát poslána reklamace.
Platební kalendář nám poslali od 15.3.2023- 15.2.2024 a zjistila jsem že si nestrhavají zálohy i když mají souhlas s inkasem po mém upozornění poprvé zareagovali a napsali nám že mám zaplatit zálohu za únor,březen,a duben 6000kč. prý systémová chyba.
Ale oni si o zálohy vůbec nežádali.
Na náš přelpatek napsali že to předali účtárně k zaplacení.To samé nám napsali 21.3.2023 a 19.4.2023 a přeplatek na účtu není.!!


Produkt

Lidová energie


Požadované řešení

Aspoň poslat přeplatek za energii.Za období 2.12.2021-8.12.2022


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2023 14:18, před rokem

Přeplatek se již řešil ve stížnosti s ID 65236.

Spotřebitelka je povinna zálohy platit v souladu se smlouvou. V případě, že nebyly strženy, může je společnost požadovat i zpětně. Jestliže však nebyl vrácen přeplatek za minulé období, může si spotřebitelka dlužnou částku započíst a společnosti uhradit jen zálohy snížené o přeplatek.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Energetickém regulačním úřadu. Podání návrhu na zahájení spotřebitelského sporu nepodléhá zaplacení správního poplatku. Více informací o tomto řízení může spotřebitel nalézt zde: https://www.eru.cz/mimosoudni-reseni-sporu. Kontakty na Energetický regulační úřad je možné nalézt zde: https://www.eru.cz/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.7.2023 15:11, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.9.2023 11:21, před rokem

Společnost nás informovala, že přeplatek dne 4.5.2023 vrátila. Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla tuto skutečnost potvrdit a případně stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2023 14:31, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k výše uvedenému (k zaslání přeplatku společností) stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.