Počet nahlášených stížností: | 69 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Stále neposlali přeplatek za energii. Urgovano 7 krát poslána reklamace.
Platební kalendář nám poslali od 15.3.2023- 15.2.2024 a zjistila jsem že si nestrhavají zálohy i když mají souhlas s inkasem po mém upozornění poprvé zareagovali a napsali nám že mám zaplatit zálohu za únor,březen,a duben 6000kč. prý systémová chyba.
Ale oni si o zálohy vůbec nežádali.
Na náš přelpatek napsali že to předali účtárně k zaplacení.To samé nám napsali 21.3.2023 a 19.4.2023 a přeplatek na účtu není.!!
Lidová energie
Aspoň poslat přeplatek za energii.Za období 2.12.2021-8.12.2022
|
Tweet |
Přeplatek se již řešil ve stížnosti s ID 65236.
Spotřebitelka je povinna zálohy platit v souladu se smlouvou. V případě, že nebyly strženy, může je společnost požadovat i zpětně. Jestliže však nebyl vrácen přeplatek za minulé období, může si spotřebitelka dlužnou částku započíst a společnosti uhradit jen zálohy snížené o přeplatek.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Energetickém regulačním úřadu. Podání návrhu na zahájení spotřebitelského sporu nepodléhá zaplacení správního poplatku. Více informací o tomto řízení může spotřebitel nalézt zde: https://www.eru.cz/mimosoudni-reseni-sporu. Kontakty na Energetický regulační úřad je možné nalézt zde: https://www.eru.cz/kontakty.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost nás informovala, že přeplatek dne 4.5.2023 vrátila. Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla tuto skutečnost potvrdit a případně stížnost uzavřít.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k výše uvedenému (k zaslání přeplatku společností) stížnost uzavíráme s dosažením dohody.