Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#66464Stížnost na jízdu vlakem Plzeň Praha

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

38 minut 8 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
21.04.2023, před rokem

Martina Prchalová

Znění stížnosti

Právě jedeme vlakem trasa Plzeň Praha , čas odjezdu z Plzně 18:00 nástupiště číslo 5. Vlak číslo 563 a vůz číslo 367. Místenky máme s dcerou číslo 54 a 58. Ve vlaku jede pánská společnost Německé národnosti, celou cestu dělají výtržnictví, hází obaly , jsou sprostí, brání lidem v průchodu uličkou, pijí alkohol a po okřiknutí jsou někteří z nich sprostí. Ráda bych aby České dráhy toto nějak dokázali řešit , protože jednak jsme měli zaplacené místenky a jednak cesta trvá hodinu patnáct minut a nedá se vydržet cestu ala zoologická zahrada ! Přece jsme v České republice a jsme doma a není nutné za každou cenu nechat si líbit vše.
Děkuji, S úctou Martina Prchalová


Požadované řešení

Myslím že by bylo efektivní, kdyby platila pro všechna stejná pravidla , kde všichni mají respektovat slušnost a účtu a nedělat si z vlaku bar nebo club ,kam se chodí německá mládež opít . A naprosto chápu ženskou část průvodčí, člověk aby se bál něco říct , jak už jsem zmiňovala, když jsem slušně mladé pány okřikla , nechtěla bych komentovat, kam jsem byla nahlas poslána. Nakonec jsem musela i s dcerou opustit naše zakoupená místa a jít si sednout do jiného vozu.
Nelíbí se mi,že slušnost zde ustupuje neslušnosti a buranství. Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2023 18:59, před rokem

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.