Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#66466Změna O2 TV

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 2 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.04.2023, před rokem

Aleš Pokorný

Znění stížnosti

prý kvalitnější nová O2TV.... je to k ničemu, pomalé, obsluha komplikovaná, pořád se to točí a píše že je chyba přehrávače....změna k horšímu několikanásobně !!!


Požadované řešení

vyřešit nebo vrátit starou verzi


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2023 07:21, před rokem

Jestliže služba neodpovídá kvalitou, je možné ji reklamovat. Spotřebitel by v případě uznání reklamace mohl požadovat zejména dodání služby bez vad.

Pokud na základě vady nemůže spotřebitel službu využívat, může reklamovat vyúčtování a domáhat se přiměřené slevy (za dny, kdy nemohl službu využít).

V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunifkaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.4.2023 14:06, před rokem

Dobrý den, mrzí mne, že jste měl důvod k vyjádření nespokojenosti. Vždy je vhodné technické potíže řešit přímo s námi, abychom to mohli prověřit.
I přes dlouhodobé testování nové O2 TV před jejím spuštěním, mohou někteří zákazníci zaznamenat s některými funkcemi potíže anebo některé funkci postrádat, nicméně vězte, že veškeré podněty bereme v potaz a dále intenzivně pracujeme na tom, aby byla O2 TV pro naše zákazníky opravdu komfortní službou.
Potřebujete-li řešit konkrétní podnět nebo nefunkčnost, budu ráda, když nám podrobnosti zašlete přímo na email info@o2guru.cz, připojíte údaje o službě a konkrétní popis potíží, abychom to mohli prověřit.
S pozdravem
Ing. Dominika Niedobová, Guru pro Social Media O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2023 10:53, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2023 14:09, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k příslibu společnosti ohledně prověření podnětu stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.