Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 12. 4.2023 jsme předali České poště v Ostravě-Přívoze balík k doručení do Prahy s podacím číslem NR0020343265Y. Celý týden se nic nedělo až 19. 4. ráno nám přišla zpráva, že odeslání zásilky bylo stornováno, protože jsme prý zásilku nedodali k přepravě, a že „podací kód už nebude fungovat“.
Naše zásilka byla předána České poště na Depo 71 v Ostravě-Přívoze. Na jednom telefonním čísle nikdo hovor nebral, na druhém evidentně neochotná pracovnice doporučovala volat na číslo, kde to nikdo nebral. Nakonec pak vyřídila náš vzkaz a ozvala se jiná pracovnice. Ta nám sdělila, že si máme zavolat kamsi do Prahy, což jsem odmítl s tím, ať tam zavolají sami. To prý nejde, neboť se tam nemohou dovolat….
Jiná pracovnice z Call centra České pošty nám doporučila, ať podáme reklamaci.
Byla to opravdu vysoce kvalitní a odborná informace – reklamaci totiž nelze uskutečnit, pokud není k dispozici podací číslo zásilky (bylo přeci zrušeno). Pak od ní přišla vylepšená zpráva, ať podáme „tzv. Jinou reklamaci“. Žádný odkaz na tuto super-reklamaci není možno běžně nalézt.
Mezi tím jsme získali neoficiální informaci, že pohřešovaný balík se stále nachází v Depu 71. Jestli se tomu dá věřit není známo. Jakoukoli oficiální informaci od České pošty stále postrádám.
Nějaký balík se může zatoulat, co se může stát, ale je do nebe volající neschopnost pracovníků České pošta, když nám nejsou schopni po všech urgencích a dotazech sdělit, kde se zásilka nachází a co s ní hodlají podniknout dále. Nejjednodušším řešením by bylo tuto bezprizornou zásilku vrátit odesílateli. Asi je to pro Českou poštu řešením nejsložitějším. Místo toho zásilku nechali celý týden ležet někde v Depu.
V jednání České pošty postrádám také byť minimální stopu běžné slušnosti.
Při takovém postupu se nedivím, že je Česká pošta v červených číslech…..
Na doručení tohoto „neexistujícího“ balíku nemůžeme trvat, neboť naštvaný zákazník mezi tím změnil adresu.
Dozvíme se konečně od České pošty kde se "ztracený - neztracený" balí nachází a kdy nám bude vrácen zpět?
Náprava ostudného jednání České pošty.
|
Tweet |
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.