Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
rád bych jsem se zeptal, proč dáváte práci české poště?
Doručovatel ***, nikdy nedoručí vaší zásilku.
Tedy v pátek 21.4, čekalo na něj 5lidí a on v 15.30
poslal sms ,že se nepodřilo doručit aniž by to zkusil.
Máme všude kamery a recepce pracuje 24 hodin.
Tudíž mohu doložit,že se poštovní doručovatel,vůbec neobtěžoval zásilku doručit!!!!!
Proč dáváte práci takovému lůzrovi,který je líný dělat svou práci?
U PPL se to nikdy nestalo.
Najděte si jiného dopravce jinak vyhazujete peníze lidí i vaše.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, pane Chrastile, mrzí nás situace, která nastala. Naše zboží se nachází v několika logistických skladech, které se nachází v Česku i zahraničí. Volba přepravce je mimo jiné závislá na optimalizaci logistických procesů, abychom byli schopni našim zákazníkům nabízet zboží a služby za příznivé ceny. V případě, že preferujete doručení společností PPL, je možné zvolit doručení do PPL ParcelShopu, nejedná-li se o nadrozměrnou zásilku. Jiným způsobem si z výše uvedených důvodů dopravce zvolit nelze, dopravce je vždy zvolen automaticky naším systémem. Děkujeme za pochopení. S pozdravem Lidl Česká republika, v.o.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.