Společnost


Booking.com (Czech Republic) s.r.o.

Počet nahlášených stížností:124
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#66485Zavádějící promokód

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 4 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.04.2023, před rokem

Petr Čulík

Znění stížnosti

Dobrý den,

dostal jsem od booking.com do e-mailu promokód k získání 10% cashbacku za další uskutečněný pobyt. Platnost promokódu měla být, cituji z e-mailu: "Nabídka trvá do 17. dubna 2023" a "Tato nabídka končí 17. dubna 2023". Když jsem se však 17.4. snažil promokód uplatnit, dozvěděl jsme se, že je již propadlý.

Na zákaznickém chatu mi následně vysvětlili, že čeština je jazyk pestrý a v tomto případě "do 17.4." znamená "do 16.4. 23:59" a odmítli mi promokód zpětně uplatnit. Opravdu s tímto nemohu souhlasit a mám pocit, že jde o klamavou reklamu. Máme nějaká pravidla zakotvena jak v češtině tak v NOZ, kde je jasně psáno "zaniká-li právo nebo povinnost v určitý den, zanikne koncem toho dne." Mám pocit, že booking cíleně mate zákazníky aby je nalákal na slevu, kterou následně odmítne poskytnout. Zákazník si však i tak pobyt objedná, jelikož tomu již věnoval značné úsilí při vybírání vhodné nabídky - přesně tak, jak se stalo mě.

Rád bych aby se toto narovnalo a booking.com se nadále nesnižoval k takovýmto postupům. Věřím, že to nemá zapotřebí.

S pozdravem
Petr Čulík


Produkt

Promokód na další rezervaci


Požadované řešení

Rád bych aby mi byl promokód zpětně uplatněn k již vytvořené rezervaci a zároveň aby společnost přestala zasílat klamavé nabídky - tzn. jasně definovala do kdy je daný promokód platný.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2023 15:35, před rokem

Máme za to, že platnost promo kódu do určitého data trvá ještě ten den, tedy včetně 17. 4. 2023. O možném využití promo kódu by měla společnost řádně spotřebitele informovat.

Jestliže má spotřebitel podezření na klamavé jednání společnosti, může se s podnětem obrátit na Českou obchodní inspekci, která vykonává dozor nad zákonem o ochraně spotřebitele.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.7.2023 15:29, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2023 16:18, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.