Společnost


Kvalitní internetový obchod s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6649Prodejce nekomunikuje, nevrací peníze, nekalé obchodní praktiky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 5 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.05.2015, před 10 lety

Ondřej Franěk

Znění stížnosti

U společnosti jsme objednali výrobek "Smoothie maker" (cestou stránek www.cerstve-smoothie.cz) v ceně 899 CZK. Výrobek nám nevyhovoval, takže byl obratem odeslán zpět. Dodavatel výrobek převzal, ale obratem odeslal zpět s tím, že je údajně znečištěný (přestože byl 2x umytý podle návodu). Výrobek jsme již nepřevzali, požadovali jsme dokumentaci znečištění, která ale podle operátora infolinky neexistuje, naopak vyhrožují účtováním "skladného". Na písemné urgence ani předžalobní výzvu dodavatel nereaguje. Zjevně spoléhá na to, že škodou do 1.000 CZK se soudy nezabývají. Ve všech pokynech je navíc uvedeno, že všechny reklamace vyřizuje "HonzaPack, s.r.o.", ale na faktuře je jako dodavatel uvedený "Kvalitní internetový obchod". Vzniká tak nejasná právní situace.


Produkt

Smoothie maker


Požadované řešení

Odstoupení od kupní smlouvy podle ustanovení § 1829 odst. 1 občanského zákoníku, vrácení zaplacené částky 899,- Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2015 10:02, před 10 lety

Jednání prodejce je v rozporu s právní úpravou možnosti spotřebitele odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží zakoupeného přes internet dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku, aniž by bylo nutné to jakkoli zdůvodňovat. V rozporu se zákonem je odmítnutí převzetí zboží, které nese známky vyzkoušení, neboť spotřebitel má právo ověřit si, jaké má zboží reálné vlastnosti. Prodejce je povinen vrátit spotřebiteli dle § 1832 odst. 1 téhož zákona všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání zboží. Pokud by došlo ke snížení hodnoty zboží jeho používáním, pak prodejce může požadovat náhradu, kterou si strhne z vracené částky, není možné neakceptovat odstoupení spotřebitele od smlouvy či zboží dokonce zasílat spotřebiteli zpět.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2015 16:05, před 9 lety

Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.