Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jak je možné, že je místenka vydána na místo které je označeno "Rezervováno pro osoby s omezenou schopností pohybu a orientace."
Kdo má přednost obsadit místo , osoba ZTP či místenka.
Průvodci z Praha hl.n. do Plzně hl.n. neprošel ani jednou aby danou situaci rešil.
Situace se bohužel opakuje stále není to jen ojediněle.chrelo by stim určitě něco dělat a hlavně neprovádět rezervace na místa invalidů.
Nedávat rezervace na místa označené pro " osoby s omezenou schopností pohybu a orientace.
|
Tweet |
Místo označené pro osoby s omezenou schopností pohybu a orientace není automaticky rezervováno, tedy není zde předpoklad, že by bylo vždy obsazeno. Na tuto skutečnost (že si spotřebitel kupuje místenku na místo, kde má přednostní právo k obsazení tohoto místa osoba s omezenou schopností pohybu a orientace) musí být však spotřebitel řádně společností upozorněn.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.