Společnost


PrePay s.r.o.

Počet nahlášených stížností:36
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#66493Nevrácená částka za nevyčerpané předplatné

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 7 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.04.2023, před rokem

Blanka Jurigová

Znění stížnosti

Nebyla dosud vrácená částka za nevyčerpané předplatné časopisu Psychologie dnes ve výši - dle dobropisu faktury - 413,64 Kč. Do dnešního dne žádná avízovaná informace o postupu řešení.


Produkt

Roční předplatné časopisu Psychologie dnes


Požadované řešení

urychlené vrácení nevyčerpané částky zpět na účet, ze kterého bylo předplatné hrazeno


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2023 12:45, před rokem

Za „běžných“ okolností by měl spotřebitel právo na vrácení peněz, neboť si u společnosti objednal službu, která mu byla poskytnuta pouze částečně.

Dne 17.4.2023 však bylo zahájeno insolvenční řízení Městským soudem v Praze se společností PrePay s.r.o. Věřitelé jsou oprávněni od zahájení insolvenčního řízení uplatnit v něm své pohledávky
přihláškou, a to i v případě, že insolvenční soud ještě nezveřejnil výzvu k podávání přihlášek.
Přihlášku pohledávky lze podat pouze na formuláři, který je zveřejněn na adrese ISIR.justice.cz
a na webových stránkách Ministerstva spravedlnosti (www.justice.cz) včetně pokynů pro jejich
vyplnění spolu se vzorově vyplněným formulářem.

Insolvenční rejstřík je veřejně přístupný pro každého. Dlužníka jakožto právnickou osoby pak lze dohledat podle názvu firmy, popřípadě jejich identifikačního čísla (IČO). Soud, správce ani sám dlužník nemá povinnost informovat své věřitele. V insolvenci se veškerá rozhodnutí a výzvy zveřejňují pouze elektronicky. Lze využít tento odkaz pro podrobné informace:
https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=F712D9462BA4B7D6E05333F21FACCFB2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2023 10:44, před rokem

Upozorňujeme spotřebitelku, že dne 2. 5. 2023 došlo ke zveřejnění rozhodnutí o úpadku, ve kterém soud věřitele vyzývá k přihlášení svých pohledávek, jestliže tak ještě neučinili. Spotřebitelům tedy doporučujeme, aby uplatnili své pohledávky v insolvenčním řízení, a to ve lhůtě dvou měsíců ode dne rozhodnutí o úpadku, tedy do 3. 7. 2023. K pozdnímu podání se nepřihlíží.

Rozhodnutí o úpadku společnosti je dostupné zde: https://isir.justice.cz/isir/doc/dokument.PDF?id=54402398.

Formulář přihlášky pohledávky i se vzorem a pokyny nalezne spotřebitelka zde: https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.6.2023 12:41, před rokem


Blanka Jurigová

Dobrý den, děkuji za info, ale jelikož jsem již dávno zjistila, že je firma v IŘ, kontaktovala jsem insolvenční správkyni JUDr.Záveskou a o přihlášení pohledávky vím. Ta mi také sdělila,že takových dobropisů bylo rozesláno 22000, takže nemyslím si, že by mi peníze někdo vrátil. Datovku nemám a kontakt se soudem přes Českou poštu by za chvíli převýšil dlužnou částku. Je spíš smutné, že v 12/2022 firma musela vědět jak na tom je a přišla si tak na víc jak 10 mil. a stačí tyto peníze zavčas uklidit, přihlásit se do insolvence a za 6 let zase začít opět začít "čistě" podnikat! Obyčejných lidí, kteří nemají kolem sebe právníky se stejně bránit nebudou. Je to smutné, ale hlavně odporné, že to takovým skupinám stále všechno beztrestně prochází.
S pozdravem Jurigová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2023 14:54, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.