Společnost


DEOKORK s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6650Pískoviště s lavičkou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.05.2015, před 10 lety

Josef Vávra

Znění stížnosti

Nákup od firmy DEOKORK s.r.o.
Jaktáře 1664
686 01 Uherské Hradiště

Pískoviště s lavičkou cena 1798.-Kč
Výrobce tvrdí že je skladem ale pak zavolá že bude do tří týdnů. vyrábí pouze na objednávku,Uvedený model neodpovídá prezentovaným obrázkům na webu. Síla materiálu není 3 cm ale 2,5 cm .Chybí opěrky lavičky.V nabídce jsou ale na dodaném pískovišti nejsou ani v návodu.
Hrozí skřípnutí rukou.Dekl lavička má mít zakulacené strany,ve skutečnosti je má pouze sražené.
Jsem zatím na začátku reklamace ale od začátku jsem tušil podvod.


Produkt

Piskoviště s lavičkou síla materiálu 30 mm cena 1798.- výrobce Deokork s.r.o.


Požadované řešení

vzhledem k váze 50 kg a podobě výrobku ve formě prken řeším jak budu dále postupovat v reklamaci .Budu požadovat přinejmenším slevu, změnu fotografií a nápravu pro ostatní nákupy ostatních klientů .Rád bych aby si toto varování přečetlo co nejvíce případných zákazníků.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2015 10:47, před 10 lety

Podle nového občanského zákoníku prodejce odpovídá za deklarované vlastnosti zboží. Pokud věc nemá deklarované nebo sjednané vlastnosti, může kupující v rámci uplatněné reklamace požadovat dle § 2169 občanského zákoníku primárně dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud je ale možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, mají tyto způsoby vyřízení reklamace přednost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2015 15:02, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.