Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednané ručníky pouští barvu a zároveň i po vyprání pouští "chlupy". Pračka znečištěná, na ostatní prádlo se nabalují chlupy. Celý byt je pokrytý "chlupy" ze zboží. Ano. Celý byt.
Prověřit vše.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážená paní Svobodová,
v případě Vaší nespokojenosti máte samozřejmě nárok na reklamaci dodaného zboží. Případně se prosím obraťte na náš zákaznický servis. Do dnešního dne neevidujeme žádnou informaci o Vaší nespokojenosti.
Dobrý den, ručníky jsem dostala jako dárek na Vánoce. Nemám tudíž daňový doklad. Zároveň jsem zboží již vyhodila, nechtěla jsem podstupovat balení a vrácení. Stížností chci upozornit na "kvalitu" vašeho zboží. To je z mé strany vše.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.