Společnost


M&K Home Textile s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#66501Nekvalitní zboží a klamavá reklama z www.mkluzkoviny.cz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 4 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.04.2023, před rokem

Kateřina Svobodová

Znění stížnosti

Objednané ručníky pouští barvu a zároveň i po vyprání pouští "chlupy". Pračka znečištěná, na ostatní prádlo se nabalují chlupy. Celý byt je pokrytý "chlupy" ze zboží. Ano. Celý byt.


Požadované řešení

Prověřit vše.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2023 06:23, před rokem

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.4.2023 09:50, před rokem

Vážená paní Svobodová,

v případě Vaší nespokojenosti máte samozřejmě nárok na reklamaci dodaného zboží. Případně se prosím obraťte na náš zákaznický servis. Do dnešního dne neevidujeme žádnou informaci o Vaší nespokojenosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.4.2023 10:00, před rokem


Kateřina Svobodová

Dobrý den, ručníky jsem dostala jako dárek na Vánoce. Nemám tudíž daňový doklad. Zároveň jsem zboží již vyhodila, nechtěla jsem podstupovat balení a vrácení. Stížností chci upozornit na "kvalitu" vašeho zboží. To je z mé strany vše.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.7.2023 15:19, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2023 16:01, před rokem

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.