Společnost


MARTE MORAVIA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#66520Nedodané zaplacené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 4 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.04.2023, před rokem

Pavel Smrčka

Znění stížnosti

dne 18/11/2021 jsem objednal v dobré víře jako u jiných internetových obchodů zboží v hodnotě 12 800 Kč
19/11/2021 byla potvrzena objednávka ** s termínem dodání do 4 týdnů od zaplacení, zaplaceno obratem
byly Vánoce a starám se o těžce nemocnou ženu
koncem ledna první urgence...a výmluva, moje objednávka byla zařazena omylem mezi vyřízené termín za další měsíc
8/3/2022 vše předávám dceři, napřed komunikují, pak je pan slibotechna nedostupný
31/7/2022 umírá žena
další tel. urgence na kterou dostávám tento mail

dle naší telefonické dohody posílám náhradní termín dodání 31.8.22.
Moc se omlouvám za velké zpoždění.
S pozdravem
Stanislav Tesařík

13/8/2022 můj mail s úpravou podesty, budu čekat na zboží dle výše uvedeného
9 měsíc tel. další urgence a výmluva...je moc teplo a materiál slzí smolu
10 měsíc tel. je vyrobeno, lepí se podesta doveze mi to osobně kamarád
17/10/2022 posílám dle dohody změnu adresy a zase marně čekám
10/1/2023 tel. kde mluvím o předžalobní upomínce...nemám nic posílat vše bude vyřešeno
na to reaguji, že můj zákonný úrok jsem ochoten odpustit za dodání zboží
12/2/2023 volal p. Tesařík že má nového výrobce a určil termín dodání na 1/2 března
od té doby nereaguje
celou dobu jsem se snažil o mimosoudní spotřebitelský spor řešit ustupováním neustálých slibů, už není kam
musím se proto obrátit na Vás, nechce se mi lítat po soudech
v jednání p. Tesaříka spatřuji spáchání podvodu a trestního činu krádeže se škodou větší než 5 000 Kč


Produkt

dle obj. 1547456 11ks nášlapy 1000 x 300 x 40 mm ,13 ks podstupnice 1000 x 200 x 18 mm, 1 ks podesta 1000x1060 mm, vše borovice


Požadované řešení

trvám na dodáni zboží v co nejkratším termínu v provedení a jakosti dle nabídky, peníze nechci
přišel nábytek, vše je v borovici chybí jen ty schody


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2023 15:12, před rokem

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu společnosti: MARTE MORAVIA s.r.o., Kubíčkova 1115/8, 635 00 Brno.

V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.7.2023 15:45, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2023 16:04, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.