Počet nahlášených stížností: | 432 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 4 |
objednala sem si legíny a nevyhovuji mi chci je vrátit do 14 dnu a vůbec semnou nekomunikuji přitom při koupi psaly normalne jak na email tak na facebook
leginy na spalovani kalorii
chci vrátit peníze za zboží
|
Tweet |
Při smlouvách uzavíraných takzvaně na dálku, má spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu.
Pokud společnost nereaguje, doporučujeme odstoupení od smlouvy zaslat doporučeně s dodejkou a se zbožím na adresu sídla společnosti, nebo na adresu jejího podnikání.
Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení.
Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.
Dobrý den, prosíme o zaslání čísla zásilky, nebo jména na které jste legíny objednával, toto jméno neprochází naší databází. Děkuji tady za odpoved, přeji hezký den
Dále uvádím, že všechny reklamace vyřešíme dle pokynů a ke spokojenosti zákazníka. Děkuji
Vzhledem k tomu, že se spotřebitel k případu již delší dobu nevyjádřil, prosíme o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.