Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na pobočce odmítli převzít výpověď smlouvy od mé přítelkyně,i když byla podepsána mnou. Byl jsem donucen ji poslat doporučeným dopisem,tudíš v rozporu s VOP. Náklady na poštovné a přeplatek za 2 měsíce odmítají proplatit. Pan majitel na doporučený dopis ohledně reklamace neodpovídá.
Proplatit náklady na poštovné za poslání výpovědi a nevyčerpané předplatné za 2 měsíce.
|
Tweet |
Podle obchodních podmínek společnosti může účastník vypovědět smlouvu na dobu neurčitou i určitou nebo jen jednotlivou službu bez udání důvodů, a to v případě, je-li spotřebitelem. Výpověď musí být písemná. Výpovědní doba je 30 dnů a běží od prvního dne následujícího po dni, v němž byla doručena poskytovateli.
Pokud společnost nevrátila přeplatek v ujednaném termínu, ocitá se v prodlení. Spotřebitel v takovém případě může žádat vyplacení přeplatku ihned a navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nebyl-li přeplatek vyplacen včas, měl by spotřebitel uplatnit reklamaci.
Reklamace přitom musí být podle obchodních podmínek doručena na některou z provozoven uvedených na
http://www.tlapnet.cz/pece-a-podpora/.
Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.