Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Od společnosti Courlux jsem si objednal jedny boxerky stály 99kč s dopravou a balným.
Od té doby mi přišly už 2 dopisy o uhrazení platby něčeho co jsem si nikdy neobjednal a nikdy mi nic jiného než boxerky nepřišlo. Psal jsem ze zakaznického čísla na stránkách ale nemužu se tam přihlásit.
mi přišly už 2 dopisy o uhrazení platby něčeho co jsem si nikdy neobjednal a nikdy mi nic jiného než boxerky nepřišlo. Psal jsem ze zakaznického čísla na stránkách ale nemužu se tam přihlásit.
Dokonce jsem jim volal, ale bez odpovědi, chtěl jsem se domluvit aby mi to zrušily a boxerky uhradím, ale nedokažu se s nimi spojit. Intrum mi píše že chtějí uhradit 550kč ale objednal jsem si jen boxerky za 99kč a nic jiného mi nepřišlo.
pánské boxerky Active Colour
Zrušení zasílání a vymáhání platby
|
Tweet |
Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek nebyl uzavřen anebo byl ukončen bez toho, aniž by vznikla platná pohledávka, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoliv částky třetí osobě (jiné společnosti) má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.
O neexistenci dluhu je vhodné informovat společnost, které byla údajná pohledávka postoupena - tedy Intrum Czech s.r.o.. Neexistuje-li dluh spotřebitele vůči společnosti, není ani společnost, které je pohledávka postoupena, oprávněna údajnou pohledávku vymáhat.
Kontakt na společnost Intrum Czech spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.intrum.cz/zakaznik/kontakt/.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.