Společnost


Intrum Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#66555Vymáhání platby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 3 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.04.2023, před rokem

Alex Haw

Znění stížnosti

Od společnosti Courlux jsem si objednal jedny boxerky stály 99kč s dopravou a balným.
Od té doby mi přišly už 2 dopisy o uhrazení platby něčeho co jsem si nikdy neobjednal a nikdy mi nic jiného než boxerky nepřišlo. Psal jsem ze zakaznického čísla na stránkách ale nemužu se tam přihlásit.
mi přišly už 2 dopisy o uhrazení platby něčeho co jsem si nikdy neobjednal a nikdy mi nic jiného než boxerky nepřišlo. Psal jsem ze zakaznického čísla na stránkách ale nemužu se tam přihlásit.
Dokonce jsem jim volal, ale bez odpovědi, chtěl jsem se domluvit aby mi to zrušily a boxerky uhradím, ale nedokažu se s nimi spojit. Intrum mi píše že chtějí uhradit 550kč ale objednal jsem si jen boxerky za 99kč a nic jiného mi nepřišlo.


Produkt

pánské boxerky Active Colour


Požadované řešení

Zrušení zasílání a vymáhání platby


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2023 10:54, před rokem

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek nebyl uzavřen anebo byl ukončen bez toho, aniž by vznikla platná pohledávka, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoliv částky třetí osobě (jiné společnosti) má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.

O neexistenci dluhu je vhodné informovat společnost, které byla údajná pohledávka postoupena - tedy Intrum Czech s.r.o.. Neexistuje-li dluh spotřebitele vůči společnosti, není ani společnost, které je pohledávka postoupena, oprávněna údajnou pohledávku vymáhat.

Kontakt na společnost Intrum Czech spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.intrum.cz/zakaznik/kontakt/.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.7.2023 16:00, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2023 16:23, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.