Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#66568Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

22 hodin 31 minut

Detail stížnosti

Publikováno
25.04.2023, před rokem

Jaromir Nekvapil

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 23.4.2023 v 8:36 jsem pře internetový obchod zakoupil mobilní telefon. Koupě proběhla bez problémů. Peníze byly okamžitě strženy z účtu a došlo potvrzení o zpracování požadavku a s dodáním 26.5.2023. Ještě během dne, jsem kontroloval cenu telefonu na stránkách obchodu, kde byl stále nabízen za zvýhodněnou cenu a s dostatečným množstvím v dostupnosti.
K mému nemilému překvapení mi bylo 25.4.2023 telefonicky stroze oznámeno, že mi telefon nebude doručen a že objednávka byla zrušena. Prý kvůli nedostatku kusů a to přes to, že obchod nabízí on-line dostupnost u svých produktů, která po celou dobu akce na toto zařízení byla kladná.

Na zákaznické lince mi bylo sděleno, že po zrušení objednávky mi byly poslány peníze zpět na účet, což se tedy zatím také nestalo.

Opravdu mě zarazilo, že mi nebylo nabídnuto nějaké řešení, před samotným zrušení objednávky.


Produkt

iPhone 13 256 GB blue


Požadované řešení

Dodržení obchodního závazku, tudíž dodání zakoupeného zboží, nebo jeho alternativy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2023 14:10, před rokem

V tomto případě se jedná o odstoupení od smlouvy ze strany prodávajícího, které je možné pouze ze zákonem stanovených důvodů nebo dohodou mezi stranami.

Podle § 1734 OZ platí, že změní-li se po uzavření smlouvy okolnosti do té míry, že se plnění podle smlouvy stane pro některou ze stran obtížnější, nemění to nic na její povinnosti splnit dluh. Domníváme se, že spotřebitel by tedy měl mít právo na dodání mobilního telefonu za cenu, za kterou jej objednal.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Společnost CZC.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického centra, oddělení reklamací, případně stížností. Co se týče dalšího řešení sporů se spotřebiteli, rozhodla se společnost spolupracovat pouze se službou mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (ADR ČOI). Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.