Počet nahlášených stížností: | 58 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 5 |
To jsem si to takhle 25. Dubna v 18:51 doběhl na zastávku Říčany, Olivovna, akorát mi na mobilu skočilo 18:52, když měl můj očekávaný autobus 385 na zastávku přijet a v ten moment ho vidím jak ani k zastávce nezabočil a projel dál.
Aby bylo vidět jestli na zastávce někdo stojí je řidič povinnen zatočit a sjed z hlavní silnice 30 metrů kde je zastávka pak se otočit na točně a zase zpět najet na hlavní silnici, nic složitého, ale řidič ani nezatočil a ještě na mě čuměl jak jsem na nej mávnul z té zastávky, viděl jsem ho skrze přední dveře.
Normálně bych to nechal být ale když jsem kvůli tomuhle běžel a ještě se na mě díval.
Hromadná doprava
Jeho adresu bych poprosil, nebo mu za mě dejte deku.
Dekuji
Je mi to jedno jen že i takový řidiči se najdou…
Stejná situace se mi stala když jsem takový autobusem jednou osobně jel, řidič projel tuto zastávku též, ale aspoň brzdil jako by se chystal odbočit takže měl dost času na to zareagovat kdyby někdo na zastávce byl.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost je možné kontaktovat:
- telefonicky na +420 725 100 725
- emailem na info@arriva.cz
- skrze kontaktní formuláře zde: https://www.arriva.cz/cs/kontakt/zakaznicky-servis.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.