Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 27.12.2014 jsem v prodejně KARA pobočka OC Borská Pole Plzeň-Bory
koupila kabát ZEA ČERNÁ TEXTIL+PEŘÍ+MÝVALOVEC 396391 XL cena 4999 Kč
kabát jsem nosila asi 3x a pokaždé jsem měla spodní oděv obalen jemným peřím
16.02.2015 jsem zboží reklamovala s tím že kabát PROPOUŠTÍ PEŘÍ
10.03.2015 přišla odpověď U VÝROBKŮ ZATEPLENÝCH PEŘÍM, MŮŽE DOCHÁZET V MÍSTĚ PROŠITÍ S VRCHNÍM MATERIÁLEM K MÍRNÉMU PROSTOUPENÍ JEMNÝCH ČÁSTÍ PEŘÍ
S tímto vyjádřením jsem nesouhlasila, kabát nepřevzala a poslala zpět 25.02.2015
tento scénář se opakoval ještě jednou 19.03.2015
Je zřejmé že se jedná o nekvalitní výrobek protože u dalších dvou bund od výrobce KARA žádné problémy s peřím nemám, ani od jiných výrobců.
KABÁT ZEA ČERNÁ TEXTIL+PEŘÍ+MÝVALOVEC 396391 XL
Výměnu zboží za stejné, vrácení peněz, poukaz v hodnotě kabátu na jiné zboží
|
Tweet |
Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí
nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením soudního sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.