Společnost


KARA Trutnov, a.s.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#6658Neuznaná reklamace, bunda propouští jemné peří podšívkou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 3 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.05.2015, před 10 lety

Veronika Kratochvílová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 27.12.2014 jsem v prodejně KARA pobočka OC Borská Pole Plzeň-Bory
koupila kabát ZEA ČERNÁ TEXTIL+PEŘÍ+MÝVALOVEC 396391 XL cena 4999 Kč
kabát jsem nosila asi 3x a pokaždé jsem měla spodní oděv obalen jemným peřím

16.02.2015 jsem zboží reklamovala s tím že kabát PROPOUŠTÍ PEŘÍ

10.03.2015 přišla odpověď U VÝROBKŮ ZATEPLENÝCH PEŘÍM, MŮŽE DOCHÁZET V MÍSTĚ PROŠITÍ S VRCHNÍM MATERIÁLEM K MÍRNÉMU PROSTOUPENÍ JEMNÝCH ČÁSTÍ PEŘÍ

S tímto vyjádřením jsem nesouhlasila, kabát nepřevzala a poslala zpět 25.02.2015
tento scénář se opakoval ještě jednou 19.03.2015

Je zřejmé že se jedná o nekvalitní výrobek protože u dalších dvou bund od výrobce KARA žádné problémy s peřím nemám, ani od jiných výrobců.


Produkt

KABÁT ZEA ČERNÁ TEXTIL+PEŘÍ+MÝVALOVEC 396391 XL


Požadované řešení

Výměnu zboží za stejné, vrácení peněz, poukaz v hodnotě kabátu na jiné zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2015 10:55, před 10 lety

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí
nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením soudního sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2015 13:19, před 9 lety

Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.