Společnost


EXTREME DISTRIBUTION s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6659Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den

Detail stížnosti

Publikováno
03.05.2015, před 10 lety

Richard Davídek

Znění stížnosti

Společnost mi zamítla reklamaci bot, které jsem zakoupil cca před rokem a půl v obchodě EasyRider v ulici Jugoslávská. Vyjádření společnosti uvádí, že se jedná o mechanické poškození a reklamace je tedy neoprávněná. Jde o poškození přední části boty, u které praskl postranní šev (viz foto: http://imgur.com/L7dHD7N). Neprodleně jsem tedy navštívil prodejnu a žádal zpětné vrácení peněz, popř. výměnu zboží. Již při jednání s prodavačem mi bylo sděleno, že se blíží konec záruční doby, a že na reklamaci sice mám dle zákona právo, nicméně prodejce mi ji rozhodně neuzná, protože "za rak a půl se opotřebují každé boty a takhle by si je mohl chodit vyměňovat každý". Pominu-li zcela neprofesionální a nekorektní chování obsluhy obchodu, nemohu být bohužel spokojen jak s kvalitou výrobku, tak ani s vyřízením reklamace ze strany společnosti Extreme distribution. Vzhledem k tomu, že se jedná o letní boty, využíval jsem je v součtu maximálně po dobu jednoho roku. Domnívám se tedy, že při ceně 1490 Kč jsem neuzavřel příliš dobrý obchod.


Produkt

boty DC Haven, 10,5


Požadované řešení

Vrácení peněz, výměna zboží vzhledem k neopravitelné vadě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2015 10:50, před 10 lety

Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození. Pokud mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2015 14:09, před 10 lety

Společnost EXTREME DISTRIBUTION s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.