Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Společnost mi zamítla reklamaci bot, které jsem zakoupil cca před rokem a půl v obchodě EasyRider v ulici Jugoslávská. Vyjádření společnosti uvádí, že se jedná o mechanické poškození a reklamace je tedy neoprávněná. Jde o poškození přední části boty, u které praskl postranní šev (viz foto: http://imgur.com/L7dHD7N). Neprodleně jsem tedy navštívil prodejnu a žádal zpětné vrácení peněz, popř. výměnu zboží. Již při jednání s prodavačem mi bylo sděleno, že se blíží konec záruční doby, a že na reklamaci sice mám dle zákona právo, nicméně prodejce mi ji rozhodně neuzná, protože "za rak a půl se opotřebují každé boty a takhle by si je mohl chodit vyměňovat každý". Pominu-li zcela neprofesionální a nekorektní chování obsluhy obchodu, nemohu být bohužel spokojen jak s kvalitou výrobku, tak ani s vyřízením reklamace ze strany společnosti Extreme distribution. Vzhledem k tomu, že se jedná o letní boty, využíval jsem je v součtu maximálně po dobu jednoho roku. Domnívám se tedy, že při ceně 1490 Kč jsem neuzavřel příliš dobrý obchod.
boty DC Haven, 10,5
Vrácení peněz, výměna zboží vzhledem k neopravitelné vadě.
|
Tweet |
Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození. Pokud mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost EXTREME DISTRIBUTION s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení.