Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#66594Bezdůvodná vratka zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 29 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
26.04.2023, před rokem

Barbora Vrbová

Znění stížnosti

Na konci Dubna mi měl přijít balíček z eBay. Zásilkovna jej převzala od dopravce Sk-Client. Dne 25.4. mi ale přišla zpráva, že je uvedena špatná adresa, tudíž mi zásilku nemohou dopravit, a mám adresu opravit ve zprávě, kterou mi měli poslat na email. Nic mi na email ale nepřišlo, a už PÁR HODIN!!! po obdržení této zprávy mi napsali, že zásilka bude odeslána zpátky!!! Opakuji pár hodin, neměla jsem ani možnost kontaktovat zásilkovnu a oznámit jim, že email mi od nich nepřišel. Poslední 2 dny jsem se snažila problém se zásilkovnou vykomunikovat, setkala jsem se ale jedině s neochotou cokoli řešit a větou v každém emailu od nich “zásilka je ve stavu vratka, nejde nic změnit”. Komunikovala jsem i s odesilatelem a ten mi poslal důkaz, že všechny údaje zadal správně. Tedy opět chyba na straně dopravce. Teď jsem tedy v situaci, kdy nevím, jestli mi někdy balíček (na který už jsem tak čekala přes měsíc) vůbec dorazí, nebo jestli někdy své peníze ještě uvidím. Tímto bych ráda doporučila zásilkovně, aby nestrkala nos do zahraničních zásilek, když tomu očividně nerozumí. Od ostatních dopravců mi totiž vždy vše došlo naprosto v pořádku.


Produkt

Merch objednaný z eshopu eBay


Požadované řešení

Zrušit vratku a doručit zásilku, nebo mi vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2023 17:30, před rokem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.5.2023 14:02, před rokem

Dobrý den, paní Vrbová, je nám líto, že k něčemu takovému došlo. V případě, že náš systém vyhodnotí adresu jako nesprávnou nebo nepřesnou, obdrží příjemce výzvu k opravě adresy, aby mohla být zásilka v pořádku doručena. Oprava adresy je řešená pomocí widgetu, kde stačí pin v mapě přesunout na správnou adresu, což je nejjednodušší způsob. Zkontrolujte si prosím i složky spam a hromadné. Více informací najdete v tomto článku: https://www.zasilkovna.cz/blog/moznost-opravy-dorucovaci-adresy-prijemce. Pokud příjemce adresu neopraví do 24 hodin, nelze zásilku doručit, proto se vrací k odesílateli. Jakmile je zásilka ve stavu vratka, nelze tento stav změnit. V takovém případě doporučujeme zboží objednat znovu. Gabriela, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2023 11:22, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2023 15:44, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.