Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Na konci Dubna mi měl přijít balíček z eBay. Zásilkovna jej převzala od dopravce Sk-Client. Dne 25.4. mi ale přišla zpráva, že je uvedena špatná adresa, tudíž mi zásilku nemohou dopravit, a mám adresu opravit ve zprávě, kterou mi měli poslat na email. Nic mi na email ale nepřišlo, a už PÁR HODIN!!! po obdržení této zprávy mi napsali, že zásilka bude odeslána zpátky!!! Opakuji pár hodin, neměla jsem ani možnost kontaktovat zásilkovnu a oznámit jim, že email mi od nich nepřišel. Poslední 2 dny jsem se snažila problém se zásilkovnou vykomunikovat, setkala jsem se ale jedině s neochotou cokoli řešit a větou v každém emailu od nich “zásilka je ve stavu vratka, nejde nic změnit”. Komunikovala jsem i s odesilatelem a ten mi poslal důkaz, že všechny údaje zadal správně. Tedy opět chyba na straně dopravce. Teď jsem tedy v situaci, kdy nevím, jestli mi někdy balíček (na který už jsem tak čekala přes měsíc) vůbec dorazí, nebo jestli někdy své peníze ještě uvidím. Tímto bych ráda doporučila zásilkovně, aby nestrkala nos do zahraničních zásilek, když tomu očividně nerozumí. Od ostatních dopravců mi totiž vždy vše došlo naprosto v pořádku.
Merch objednaný z eshopu eBay
Zrušit vratku a doručit zásilku, nebo mi vrátit peníze.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Vrbová, je nám líto, že k něčemu takovému došlo. V případě, že náš systém vyhodnotí adresu jako nesprávnou nebo nepřesnou, obdrží příjemce výzvu k opravě adresy, aby mohla být zásilka v pořádku doručena. Oprava adresy je řešená pomocí widgetu, kde stačí pin v mapě přesunout na správnou adresu, což je nejjednodušší způsob. Zkontrolujte si prosím i složky spam a hromadné. Více informací najdete v tomto článku: https://www.zasilkovna.cz/blog/moznost-opravy-dorucovaci-adresy-prijemce. Pokud příjemce adresu neopraví do 24 hodin, nelze zásilku doručit, proto se vrací k odesílateli. Jakmile je zásilka ve stavu vratka, nelze tento stav změnit. V takovém případě doporučujeme zboží objednat znovu. Gabriela, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.