Společnost


Martin Hejna

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6660Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.05.2015, před 10 lety

Irena Pavlovičová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 16.2.2015 jsem zakoupila bezpečnostní dveře s montáží za 12075Kč. Druhý den po stržení folie a očištění dveří jsem zjistila tyto závady:
-silné mechanické poškození dveří i zárubní
-nezamyka zámek
- uvolněný plíšek v zárubních na západky zámku
-uvolněné těsnění
19.2.2015 přijel na reklamaci a opravil to tím způsobem, že vybrušoval plíšky v zárubních na zamykání, pak ovšem netěsnili.
Při další návštěvě nalepil další těsnění na původní a opět vybrušoval plíšky v zárubních, jelikož mu to nešlo zamykat, pomáhal si násilím, dokonce i kopáním do dveří. Jelikož s ním nebyla možná domluva zasla jsem mu 4.3.2015 reklamaci pro nesplněníjakosti při převzetí, kde jsem žádala výměnu dveří i zárubní a samozřejmě jeho písemné prohlášení. Opět jsem se nedočkala. Po uplynutí lhůty jsem to zkusila ještě telefonicky, zdělil mi , že se dohodnem. Přijel a znovu vybrušovaal . Od unora nezamykám, protože se bojím, že zlomím klíč. Když jsem mu řekla, že po jeho manipulaci v zámku vrže, to ho nezajímá. Do zámku on nevidí a s tím on nemá co dělat. Dveře bych podle něho měla zamykat násilím, což je přeci hloupost . Dveře jsou přešponované, čekám kdy prasknou. Po dalším telefonátu, kdy jsem žádala vrácení peněz mi oznámil, že se mnou žádnou kupní smlouvu neuzavřel a že mu to můžu dát klidně i písemně a zavěsil.Proto jsem dne 16.4.2015 odeslala žádost o odstoupení kupní smlouvy, ktery si ovšem pravděpodobně odmítá vyzvednout. Po radě s Vámi 5.5.2015, budu ještě zasílat předžalobní žádost.
Raději bych to také řešila mimo soud, ale, když to jinak nepůjde, jen kvůli jeho neomalenému chování.


Produkt

dveře KORFU 90/202, demontáž, montáž a zed. začištění


Požadované řešení

Žádám vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2015 12:06, před 10 lety

Kupní smlouvou se prodávající zavazuje, že kupujícímu odevzdá věc, která je předmětem koupě, a umožní mu nabýt vlastnické právo k ní, a kupující se zavazuje, že věc převezme a zaplatí prodávajícímu kupní cenu. Pro platnost smlouvy není podstatné, zda byla uzavřena ústně či písemně. Došlo-li tak k odevzdání zboží a zaplacení kupní ceny, je zřejmé, že kupní smlouva zde byla platně uzavřena.

Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Má-li zboží nebo jeho součást vady, které se nedají odstranit, může kupující požadovat dodání nové věci (nebo její součásti). Odstoupit od smlouvy může kupující teprve v případě, že dodání nové věci bez vad není možné.

Veškeré reklamace uplatněné v zákonné lhůtě 24 měsíců je prodávající povinen přijmout a vyřídit. Pokud je navíc zboží reklamováno do 6 ti měsíců od jeho převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí, a je na prodávajícím, aby prokázal opak.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2015 15:00, před 9 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.