Počet nahlášených stížností: | 28 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 4 |
Objednávka číslo: 230105230 ze dne: 05.01.2023 23:44
5.1.2023 jsem na eshopu Vemzu.cz zaplatila a objednala zboží- lavici. Čekala jsem na ni do 20.2.
20.2. 2023 reklamace vadného zboží. Poškozené zboží jsem vrátila dle instrukcí zákaznickým servisem Vemzu prostřednictvím zásilkovny firmě. Ta potvrdila převzetí a řešení reklamace.
6.4. jsem poprvé telefonicky urgovala vrácení peněz, bylo přislíbeno " po Velikonocích" ( slečnou P.S.)
17.4. na mou další důraznou urgenci a hovor s nadřízeným, p- H.(?), mi byl mailem zaslán dobropis na dlužnou částku 969 Kč, ale peníze mi dosud ( 26.4.2023) na účet nepřišly.
Organizer na boty Songmics, přišlo poškozené, výměna nebyla možná. Přislíbeno vrácení peněz.
Požaduji, vrácení celé dlužné částky 969 kč na týž můj účet u Moneta Money Bank, ze kterého odešla má platba 5.1.2023.
Požaduji platbu do 7.5. 2023 nejpozději.
Po tomto datu dám podnět na Českou obchodní inspekci.
|
Tweet |
Jestliže prodávající reklamaci a vrácení peněžních prostředků uznal a následně je nevrátil, jedná se o zadržování peněžních prostředků bez právního důvodu.
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu společnosti VEMZU Czech Republic, s.r.o., Na poříčí 1757/41, 110 00 Praha.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, velice se omlouváme za vzniklé obtíže, nicméně jsme s vámi již dnes komunikovali a platbu vám vrátili. Měla byste ji mít na účtu. Jak jsme vám psali, k pochybení došlo nešťastným lidským pochybením, kdy platba byla již zadána dříve, nicméně ke zpracování nedošlo. Prosíme o odpuštění, i když chápeme vaše rozhořčení, nás samotné to velice mrzí. Hezký den, Petr - VEMZU gang.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k výše uvedenému (k navrácení peněžních prostředků spotřebiteli) stížnost uzavíráme s dosažením dohody.