Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#66602Nedoručená zásilka z Alzaboxu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.04.2023, před rokem

Ondra Mlcoch

Znění stížnosti

Již týden řešíme s přítelkyní prázdnou schránku v ALZAboxu s balíčkem od zásilkovny. Kontaktoval jsem Operatora ten slíbil nápravu. Volali, že balíček je na místě. Ale Nebyl. Tak zase volání a prý musím čekat, až přijede technik Alzy. Volám do Alzy jak to tedy je a tam mi řekli, že jezdí jen k technickým Závadam. Že tohle mám řešit se Zasilkovnu. Reklamaci může podat prý jen odesílatel zásilky. Paní uz nic řešit nechce. Peníze dostala. Takže jako už opravdu nevím.


Produkt

Prázdný ALZA box


Požadované řešení

Urychlení řízení a dodání balíčku s kompenzaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2023 07:30, před rokem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.5.2023 14:10, před rokem

Dobrý den, pane Mlcochu, omlouváme se za vzniklou situaci, rozumíme vašemu rozhořčení. V tomto případě doporučujeme podat reklamaci (https://www.zasilkovna.cz/reklamace), přičemž nejlepší je, když ji podá právě odesílatel, protože je potřeba, aby prokázal, že v zásilce bylo zboží uvedené hodnoty. Kolegové se pak na záležitost mrknou a domluví se s vámi na kompenzaci. Gabriela, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2023 11:22, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2023 15:52, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.