Počet nahlášených stížností: | 16 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den nejsem spokojen s vyhodnocováním tiketů.Anglicka liga se včera odehrála o dvě hodiny dříve počet faulů a hned když skončil zápas do půl hodiny bylo vyhodnoceno.Ceska Liga byla včera odehrána o dvě hodiny dříve počet faulů a dosud to není vyhodnoceno s pozdravem Luboš Hudeček
Zlepšit hodnocení faulů když to jde u cizích lig tak u české to musí jít též
|
Tweet |
Sázející mohou podávat stížnosti či reklamace Tipsportu. Tipsport je následně prošetří a nejpozději do 30 pracovních dnů od jejich podání oznámí stěžovateli výsledek. Reklamace výher se uplatňuje odesláním kopie reklamovaného výpisu sázky spolu se zdůvodněním prostřednictvím internetové aplikace nebo formou zaslání emailu s popisem zjištěného nedostatku na elektronickou adresu: reklamace@tipsport.cz.
Reklamace výher a tedy i obratů z herního účtu a zůstatků v nich uvedených musí být podány do 30 dnů po vyhodnocení sázek v internetové aplikaci a po té, co je sázejícímu předmětný zůstatek na herním účtu zpřístupněn v internetové aplikaci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.