Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U této firmy jsme po telefonů přijal nabídku na vitamíny zdarma kde se zaplatí jen poštovné...ty dorazily doporučeně a já složenku uhradil... další zboží nedorazilo a nyní začaly chodit upominky na zboží které jsem nikdy nedostal ..po telefonů mi bylo řečeno že musím uhradit ikdyz jsem zboží nedostal (prý je tohle nezajímá) a bylo mi bylovyhrozovano exekuci a policii Čr.
SuperVital
Byl bych rád kdyby mi přestali vyhrožovat upominkami ... za zboží které mi vubec napřišlo!!!
|
Tweet |
Mají-li si strany navzájem plnit zároveň, může splnění požadovat jen ta strana, která sama dluh již splnila, nebo je ochotna a schopna splnit dluh současně s druhou stranou.
Pokud tedy zboží nebylo společností nikdy dodáno, nemůže společnost požadovat jeho zaplacení dříve, než zboží kupujícímu sama dodá. Z obchodních podmínek společnosti nadto vyplývá, že k úhradě kupní ceny dochází až po převzetí zboží prostřednictvím složenky, která je přiložena ke každé zásilce. Dodání zboží proto musí předcházet úhradě kupní ceny.
První zásilku z října skutečně pan Paták převzal a uhradil, další zásilky však již uhrazeny nebyly. Až na třetí žádost (upomínku) z naší strany o vyjasnění situace zareagovala jeho manželka s tím, že pan Paták na dané adrese od listopadu již nebydlí. To bude zřejmě hlavní důvod toho, proč zásilky od listopadu pan Paták neobdržel, protože nám však změnu své adresy neoznámil, tak jsme v dobré víře nadále posílali zásilky na původní adresu.
Dne 27.4.2015 pan Paták kontaktoval naše zákaznické oddělení s tím, že zásilky, které upomínáme, neobdržel. Operátorka zákaznického oddělení se s panem Patákem domluvila, že vzhledem ke komplikované situaci s jeho dodací adresou mu zašle čestné prohlášení, v němž potvrdí, že dané zásilky skutečně neobdržel, a na jeho základě bude možné zásilky odepsat a jejich doručení následně reklamovat u distribuční společnosti. Bohužel pan Paták odmítl uvést novou adresu, na níž se zdržuje, a čestné prohlášení mu tedy bylo zasláno na původní adresu, na níž se od listopadu údajně nezdržuje - na tuto skutečnost byl také operátorem upozorněn. Nejsme si tedy jisti, zda mu vůbec dorazí.
Každému zákazníkovi se snažíme maximálně vyjít vstříc a samozřejmě i s panem Patákem bychom rádi danou záležitost co nejdříve uzavřeli, jediné, co k tomu potřebujeme je, aby nám vrátil podepsané čestné prohlášení, protože nemůžeme jen tak libovolně a bez podkladu odepisovat pohledávky. Věříme, že stejně, jako jsme se mu snažili vyjít vstříc my a nabídli mu toto řešení, aniž bychom se odvolávali na to, že nám neoznámil novou doručovací adresu, nám vyjde vstříc i on a zašle podepsané čestné prohlášení. Tím můžeme celou záležitost ukončit ke spokojenosti obou stran.
Dobrý den,s tim že se snazite svým zakaznikum vyjit vstric bych moc neveril ,uz jen z mnoha diskuzí ktere jsou na internetu nemam ja jediny problem s dodanim vasich zasilek a chovani pani pri rozhovoru po telefonu mi neprislo ani trochu vstricne!!!
Takze problem jak ho uvadite vy az tak neni pravda prvni zasilku ktera prisla doporucene jsem uhradil...dalsi zasilka nikde jen upominka (tady uvadite 3.upominka v telefonu pani rikala 5.upominka) Zasilky ktere uvadite nedorazily ,moc rad bych videl vase doklady o zaslani zasilky jelikoz ja jsem nedostal do schranky ani jedno upozorneni na nevyzvednutou postu a to jsem se tam byl i zeptat a nikde nic!!!A je pochopitelne ze nebudu hradit neco co jsem nikdy nedostal! Novou adresu vam uvadet uz nechci a to z jednoho jedineho duvodu nechci s vasi spolecnosti uz mit nic spolecneho..kdyby jste byla solidni firma tak upozornite zakaznika treba i telefonicky hned po prvnim problemu a nevyckavate a udajne neposilate dalsi zasilky ... Sve vlastni prohlaseni vám tedy poslu na vasi adresu,jen doufam,ze s tim nebudete mit problem a jak vyse pisete ukoncime celou tuto zalezitost!!!
Dobrý den, příchozí telefonát, v němž si stěžujete na chování operátora, samozřejmě prověříme. Bohužel, jestliže se odeslané zásilky nevrátí, tak předpokládáme, že je zákazník obdržel (neumíme identifikovat zásilky ztracené v distribuční síti, aniž bychom obdrželi podnět od zákazníka, že mu zásilky nebyly doručeny) - upozorněním z naší strany je upomínka zaslaná dopisem v případě neuhrazení několika zásilek, kdy opět nevíme, jaký je důvod nezaplacení (zákazník zapomněl zaplatit, nemá dost peněz a chce zaplatit později, zboží mu nebylo doručeno,...). Navíc, zejména zpočátku nechceme kvůli drobným nedoplatkům obtěžovat zákazníky telefonicky, protože většina problémů se vyřeší již zasláním první či druhé upomínky.
Vy jste na upomínku zaregoval s tím, že Vám zboží nebyl doručeno, proto jsme Vás požádali o vyplnění odpovídajícího prohlášení a pochopitelně nechceme, abyste platil za zboží, které Vám nebylo doručeno. Jakmile Vaše prohlášení dorazí, bude celá záležitost vyřešená.
Protože už s naší společností nechcete mít nic společného, tak jsme Vaše osobní údaje vyřadili z naší evidence, věřím, že je tento postup pro Vás vyhovující.
Přeji pěkný prodloužený víkend.
Vzhledem k tomu, že se spotřebitel ke stížnosti již delší dobu nevyjádřil, prosíme o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den. Čestné prohlášení o neobdržení zásilky společnosti Helvetia Apotheke jsem zaslal. Od té doby zatím nemám s touto firmou problém. Kdyby nebylo Dtestu tak bych řešil určitě problém do teď. Děkuji Dtestu.
Dobrý den,
jak píše pan Paták, dne 15.5.2015 jsme obdrželi podepsané Čestné prohlášení na neobdržené zásilky a ty jsme obratem odepsali. Nyní tedy na pana Patáka neevidujeme žádnou pohledávku a vše je tedy vyřízeno a uzavřeno. Pan Paták byl odebrán z databáze pro marketingové účely a nebude tak naší společností více kontaktován s nabídkami doplňků stravy.
S pozdravem
DR
Prosíme spotřebitele o uzavření stížnosti z důvodu dosažení dohody a připojení vlastního hodnocení.
Hodnocení:
Komentář: Zatím vše vyřešeno.