Společnost


HECHT MOTORS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:147
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 30 stížnostech.

#66610Neuzananá reklamace motorové pily

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
27.04.2023, před rokem

Lukáš Vránek

Znění stížnosti

Již delší dobu řeším problém s motorovou pilou, ze které při nepoužívání vytéká větší množství oleje.
Pila byla několikrát reklamovaná. Dvakrát se servis vyjádřil, že po nalití a ponechání 48h žádný olej nevytéká (není možné, olej vytéká téměř ihned). Proto jsem nechal pilu přes noc na prodejně, kde olej také vytékal. Vše bylo nafoceno, popsáno za účasti vedoucího prodejny a posláno znovu na servis. Na servise napotřetí uznali, že olej opravdu vytéká, ale že prý je to normální jev.
Proč 2x nevytékal a najednou teda vytéká?
Současně s mojí pilou jsem kupoval ještě jednu stejnou pilu (byla v akční nabídce někdy loni v lednu) pro otce a u této pily žádný takový problém není.


Požadované řešení

Uznání reklamace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2023 09:16, před rokem

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Jestliže olej z pily vytéká, což i sama společnost uznala, domníváme se, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.4.2023 15:56, před rokem

Vážený pane Vránku, velice si vážíme, že jste se rozhodl zakoupit výrobek HECHT. Je nám líto, že nejste s výrobkem spokojený. Vzhledem k Vámi výše uvedeným informacím ve Vaší stížnosti si dovolíme reagovat poněkud obecněji. Naše společnost postupuje dle platných zákonů a obchodních podmínek veřejně přístupných na našich internetových stránkách. V případě, že chcete výrobek reklamovat, tak jej můžete podat do reklamace na naší pobočce. Kontakty jsou uvedeny na našich internetových stránkách. Na základě servisní zakázky se k Vašemu požadavku poté vyjádří servisní technik. Děkujeme za pochopení. S pozdravem, zákaznický servis HECHT MOTORS s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2023 11:16, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2023 15:33, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.