Společnost


Vesta Active s.r.o.

Počet nahlášených stížností:181
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:17
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#66614Nedodané zboží . zaplacená objednávka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.04.2023, před rokem

Martina Kapiczová

Znění stížnosti

---------- Původní e-mail ----------
Od: Adéla za Rivalenti
Komu: ***
Datum: 27. 4. 2023 16:47:43
Předmět: Informace k objednávce: Stav objednávky a doba dodání


Zasíláme vyžádané informace z infolinky k objednávce


Dobrý den, Martino,

na základě Vašeho dotazu na telefonní infolince Vám zasíláme požadované informace k Vaší objednávce, kterou jsme již odeslali.

Stav objednávky č. ***

Objednávka je na cestě k Vám

Předpokládaná doba doručení


06. Duben - 27. Květen


V tuto chvíli není v našich silách doručení balíčku jakkoliv uspíšit a ani nedokážeme sdělit přesný datum, kdy bude balíček doručován.

Doručovací údaje

***

Doručí dopravce


Až bude kurýr doručovat zásilku do Vašich rukou, bude Vám volat na telefonní číslo: ***.

Rekapitulace objednávky


Jsme tu pro Vás. Obraťte se na nás nebo Zákaznické centrum

Veškeré tyto informace naleznete také na této adrese v zákaznickém centru.


Zákaznické centrum


Zákaznické centrum >>
informace o stavu objednávek

rekaputilace objednávek

sledovací číslo

reklamace zboží

a další cenné informace k Vaší objednávce



E-mailová zákaznická podpora


Odpovězte na tento e-mail a dostanete odpověď do pár minut

Infolinka dostupná nonstop


+420 211 221 926
Pokud máte jakékoliv dotazy ke své objednávce, odpovězte na tento e-mail, jsme tu pro vás každý všední den od 6:00 do 18:00.

Pokud potřebujete pomoci, odepište na tento email a napište nám, s čím Vám můžeme pomoci.

---------- Původní e-mail ----------
Od: ***
Komu: Adéla za Rivalenti
Datum: 11. 4. 2023 11:25:13
Předmět: Re: Platba byla přijata

Dobrý den,

prosím o info k mé objednávce, kdy byla odeslána.
Děkuji

--
Martina Kapiczová
***

---------- Původní e-mail ----------
Od: Adéla za Rivalenti
Komu: ***
Datum: 1. 4. 2023 22:36:05
Předmět: Platba byla přijata


Milý zákazníku, děkujeme za Vaši objednávku a zasíláme pokyny pro platbu bankovním převodem k objednávce č. ***


Právě jsme přijali platbu

Potvrzujeme přijetí platby za objednávku, kterrá byla vytvořena 1. 4. 2023.

Logistické oddělení dostává pokyn a expeduje objednávku.

Také pro Vás máme dárek - až budete nakupovat příště, vložte v košíku slevový kód "DAREK25" a užívejte si slevu ve výši 25% na celý Váš nakup bez ohledu na to, co máte v košíku. Slevový kupón Vám plošně zlevní celý nákup.


Shrnutí objednávky č. ***

Název Množství Cena
Luxusní plyšový jednorožec 80cm/110cm
Barva: Bílá, Velikost: 110CM
1 699 Kč
Sleva 30%
Doručení
Pojištění zásilky
Balné

Suma celkem

ZDARMA

39 Kč
19 Kč

757 Kč

Doručovací údaje
***

Doručí zdarma dopravce:


Důležité informace:

Nebojte se nás zeptat
Pokud máte jakékoliv otázky ke své objednávce, odpovězte na tento e-mail, jsme tu pro vás každý všední den od 8:00 do 18:00.

Spolehlivé doručení


Bezpečné platby


Produkt

Název Luxusní plyšový jednorožec 80cm/110cm Barva: Bílá, Velikost: 110CM Množství: 1 Cena: 999 Kč Sleva 30% Cena: 699 Kč Doručení Pojištění zásilky Balné Celkem ZDARMA 39 Kč 19 Kč 757 Kč


Požadované řešení

Požaduji zrušit objednávku a vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2023 09:30, před rokem

Předně uvádíme, že společnost Vesta Active s.r.o. uvádí, že ve vztazích se spotřebitelem vystupuje pouze jako lokální administrátor pro ČR trh, nikoliv jako prodejce. Uvádí to však pouze v obchodních podmínkách, tudíž je možné toto ustanovení vyhodnotit jako překvapivé a dle § 1753 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, by vůči spotřebiteli mělo být neúčinné. V momentě, kdy se webový portál tváří jako klasický e-shop a během uzavírání smlouvy není spotřebitel na fakt, že nejedná přímo s prodejcem, nikterak upozorněn, není možné podle našeho názoru dojít k jinému závěru, než že jde o překvapivé ujednání. Při tomto závěru vycházíme mj. i z rozhodovací činnosti ADR České obchodní inspekce.

Reklamace či odstoupení od smlouvy se zásadně uplatňují u prodávajícího. Jako sídlo společnosti jsme dohledali následující adresu: Vesta Active s.r.o., Na Folimance 2155/15, 120 00 Praha.

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Odstoupit od smlouvy a získat zpět své peněžní prostředky je možné i prostřednictvím § 1829 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (vhodné např. v situaci, kdy je sjednaná dlouhá doba dodání). Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického a euro konformního výkladu i ještě před samotným převzetím.

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení.

Pokud prodejce nereaguje, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Doporučujeme spotřebitelům před využitím e-shopů a zaplacením, aby si daný e-shop vždy prověřili na stránkách České obchodní inspekce (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rizikove-e-shopy/) nebo na stránkách dTestu (zde: https://www.dtest.cz/eshopy), popř. využili recenzních portálů.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.7.2023 16:45, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2023 16:33, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.