Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#66615Nekontaktování o vyřazení zásilky z evidence

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.04.2023, před rokem

David Jirsch

Znění stížnosti

Dne 23.4.2023 jsem v Bílině 41801 OAP - Potraviny Jižní předal zásilku která měla být vrácená do LIDLSHOPU.
Zásilka měla dva Kódy pod každý kód byli zařazeny 4balení dlaždic které byli společné + 2x dokument o počtu balíků a kusů v nich.
Kurýr dne 27.4.2023 zásilky nepřijal a vyřadil z evidence tak že kódy již nejdou použít a nepřijetí a vyřazení jsem nebyl nikým kontaktován, sám jsem si vše musel dohledat. Dál jsem se dozvěděl že kódy již není možné použít tak že musím opět žádat LIDL o nové, pro zásilky si přijet, odvézt znova označit a zas přivézt na parcelshop a doufat že tam přijede někdo chytřejší.

Tohle není první incident!!!!! Sjednejte si prosím nápravu.


Požadované řešení

Seznámit řidiče aby daný problém se zásilkou řešili pokud můžou s podatelem zásilky nebo předat problém dál k řešení na příslušné oddělení, číslo nevyřazovat ze systému ale např. ho pozastavit než se vyřeší z jakého důvodu nebyla předána aby mohlo dojít k nápravě a spokojenosti obou stran.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2023 09:49, před rokem

Dle všeobecných podmínek společnosti PPL CZ s.r.o. (https://www.ppl.cz/documents/20122/1825980/ppl_cz_obchodni_podminky.pdf/80b8645c-14e6-e5ce-b9ca-06c60a9c8239) se PPL zavazuje a je povinna převzít od Odesílatele pouze tu Zásilku, která je v souladu s ustanoveními Všeobecných podmínek a jejich přílohami, a zajistit doručení Zásilky Příjemci na adresu označenou Odesílatelem. Za neakceptovatelnou (zakázanou) zásilku se považuje například zásilka, která:
- obsahuje padělek;
- vyžaduje zvláštní zacházení, povolení nebo obsahuje zboží podléhající rychlé zkáze;
- obsahuje živá zvířata nebo rostliny;
- je nedostatečně nebo nesprávně zabalena (pokyny ke správnému zabalení Zásilky jsou uvedeny zde:
ww.ppl.cz/spravne-zabaleni-zasilky).

Celý výčet zakázaných zásilek nalezne spotřebitel ve všeobecných podmínkách společnosti (odkaz viz výše) pod bodem 2.

O vyloučení zásilky z přepravy by však měla společnost spotřebitele řádně informovat.

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.ppl.cz/kontaktni-formular.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.7.2023 16:45, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2023 16:36, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.