Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dnes, tedy 4.5., jsem volala na ppl linku 840775775, abych objednala balik. Pekne informuji, ze vas nahraji pro zkvalitneni sluzeb, ALE UZ NEUPOZORNI,ZE 10MIN CEKANI JE ZPOPLATNENO. dovolala jsem a za 100 kc telefonovani jsem zjistila, ze sluzbu objednat strjne nejde, protoze maji vypadek a nevi, jak dlouho to bude trvat.
objednani prepravy pro FO
verim, ze slusna firma by mela upozornit na to, ze cekaci doba je zpoplatnena. Az budu chtit volat zitra a zeptat se, mam pocitat opet se stokorunovym vydajem na telefon? telefon, aby mi zavolali zpet si nevezmou, i to byva zvykem. Proc by to delali, kdyz si lide za stovku zavolaji opet. Cena prepravy by me mela stat cca 500kc. Nyni to mam min o 100kc. 100 KC MI NEVRATI, VOLAT ZPET NEBUDOU, JA UZ O JEJICH SLUZBU NESTOJIM, KDYZ MUSIM POCITAT SE STOKORUNOVYMI VYDAJI ZA SPOJENI S OPERATOREM. PozaDUJI, ABY SDELILI, ZE JE SPOJENI A CEKANI UCTOVANO.
|
Tweet |
Společnost PPL využívá pro svůj zákaznický servis tak zvanou barevnou linku, jejíž zpoplatnění závisí na sazebníku každého operátora. O tomto zpoplatnění telefonní linky není však společnost povinna zákazníka informovat.
Pokud spotřebitel volá na zákaznickou linku některé společnosti, měl by si vždy pečlivě ověřit, zda tato linka nepodléhá nějakému zpoplatnění. Vodítkem pro něj může být zejména předvolba telefonního čísla. Přehled barevných linek včetně cenových tabulek je k nalezení mimo jiné i v sekci články na serveru www.dtest.cz.
Společnost PPL námi již byla oslovena v souvislosti s kampaní "Stop drahým osmičkám". O podrobnostech této kampaně se spotřebitelé mohou informovat na našich webových stránkách.
Vzhledem k tomu, že zde není právní nárok spotřebitele, stížnost uzavíráme.