Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Včera v pátek 28.4.2023 v provozovně v Uhříněvesi jsem si koupila špekáčky. Na pokladně jsem si všimla, že jsou plesnivé, upozornila jsem na to pokladní, která mi sdělila ať je vrátím a vemu si jiné. Ale plesnivé byly všechny. Takže jsem chtěla vrátit peníze. Byla jsem poslána na druhou pokladnu a pokladní mi sdělila, že to by mohl říct každý, že jsem je vrátila. Nestačila jsem se divit. Už to,že pokladní řekne ať ty plesnivé špekáčky vrátím a vemu si jiné. To si je koupi někdo jiný????? Naštěstí přišel asi pan vedoucí omluvil se a vrátil mi peníze. Moc mě to mrzí, chodím tam nakupovat často a moč ráda. Vím, že se to může stát ale chování pokladní mě hodně překvapilo. Čekala jsem, že tyto výrobky půjde někdo okamžitá stáhnout z prodeje. Děkuji Dvořáková Radka
Žádné. Vše se vyřešilo. Je to jenom pro vaši informaci. Asi poučit pokladní jak mají v takovém případě postupovat.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího, jak již spotřebitel dle popisu učinil.
Pokud by se problém s jakostí masných výrobků opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Více informací ohledně náležitostí podnětu Státní veterinární správě je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3343/podnet-statni-veterinarni-sprave.
Dobrý den, paní Dvořáková, děkujeme Vám za upozornění. Mrzí nás, že jste se v naší prodejně setkala s takovýmto chováním ze strany naší zaměstnankyně a za tuto skutečnost se Vám omlouváme. Chování naší zaměstnankyně nebylo vhodné a nekorespondovalo se standardy společnosti LIDL. Personál prodejen opětovně proškolíme tak, aby se situace již v budoucnosti neopakovala. Našim cílem je, abyste se při každém nákupu v prodejnách Lidl cítili příjemně. S pozdravem Lidl Česká republika.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu v rámci tohoto portálu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.