Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#66654Plesnivé špekáčky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.04.2023, před rokem

Radomíra Dvořáková

Znění stížnosti

Včera v pátek 28.4.2023 v provozovně v Uhříněvesi jsem si koupila špekáčky. Na pokladně jsem si všimla, že jsou plesnivé, upozornila jsem na to pokladní, která mi sdělila ať je vrátím a vemu si jiné. Ale plesnivé byly všechny. Takže jsem chtěla vrátit peníze. Byla jsem poslána na druhou pokladnu a pokladní mi sdělila, že to by mohl říct každý, že jsem je vrátila. Nestačila jsem se divit. Už to,že pokladní řekne ať ty plesnivé špekáčky vrátím a vemu si jiné. To si je koupi někdo jiný????? Naštěstí přišel asi pan vedoucí omluvil se a vrátil mi peníze. Moc mě to mrzí, chodím tam nakupovat často a moč ráda. Vím, že se to může stát ale chování pokladní mě hodně překvapilo. Čekala jsem, že tyto výrobky půjde někdo okamžitá stáhnout z prodeje. Děkuji Dvořáková Radka


Požadované řešení

Žádné. Vše se vyřešilo. Je to jenom pro vaši informaci. Asi poučit pokladní jak mají v takovém případě postupovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2023 09:05, před rokem

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího, jak již spotřebitel dle popisu učinil.

Pokud by se problém s jakostí masných výrobků opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Více informací ohledně náležitostí podnětu Státní veterinární správě je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3343/podnet-statni-veterinarni-sprave.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.5.2023 09:53, před rokem

Dobrý den, paní Dvořáková, děkujeme Vám za upozornění. Mrzí nás, že jste se v naší prodejně setkala s takovýmto chováním ze strany naší zaměstnankyně a za tuto skutečnost se Vám omlouváme. Chování naší zaměstnankyně nebylo vhodné a nekorespondovalo se standardy společnosti LIDL. Personál prodejen opětovně proškolíme tak, aby se situace již v budoucnosti neopakovala. Našim cílem je, abyste se při každém nákupu v prodejnách Lidl cítili příjemně. S pozdravem Lidl Česká republika.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2023 23:00, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu v rámci tohoto portálu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.