Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
dopis, telefonát a email, který je evidentně psaný nějakým b* a určitě ne podnikatelem. Celá společnost je zřejmě podvod, chci po nich doložit co jsem si měla objednat. Požadovali 499 kč.
toto je email od nich.
REDOGAN
út 28. 3. 1:16
komu: mně
Neprodleně nás kontaktujte ve věci Vašeho závazku vůči spol. www.spyexpert.cz, www.clip-vlasy-levne.cz
Číslo pohledávky: ***
Inkasní společnost REDOGAN s.r.o.
Tel. 588 003 412
s pozdravem Kristýna Němcová
nic jsem si neobjednala
https://red.financnisprava.cz/registr-dotaci/prijemci/e4c6cd66-2e83-40fb-a34f-71ba29af0b0b
vrátit peníze a zařadit tuto firmu mezi podvodné. případně jim zrušit živnost.
Logicky kdyby kdokoliv chtěl někoho naštvat, tak udělá objednávku za nej, na dobírku a ten člověk pak dostane vyzvu k uhrade dluhu. takze to ani nemuze byt zakonem podlozene.
děkuji za pomoc
|
Tweet |
Vymáhá-li společnost údajný dluh, musí také prokázat existenci tohoto dluhu. Pokud je spotřebitel přesvědčený, že mu žádný dluh vůči společnosti nevznikl, je vhodné o tomto informovat přímo společnost, jež údajný dluh vymáhá.
Neexistuje-li dluh spotřebitele vůči společnosti, není ani společnost, které je pohledávka postoupena, oprávněna údajnou pohledávku vymáhat. Společnost nemůže ani žádat, aby spotřebitel zaplatil poplatek za vymáhání údajného dluhu. To vyplývá z rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR, sp. zn. 32 Cdo 1733/2008.
Pokud by společnost spotřebitele bezdůvodně obtěžovala s požadavky na zaplacení částek, které však ve skutečnosti spotřebitel nedluží, mohlo by vyvstat podezření na spáchání trestného činu nebezpečného pronásledování ve smyslu § 354 odst. 1 písm. c) zákona č. 40/2009 Sb., trestní zákoník. Trestní oznámení může spotřebitel podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci, jak bylo s oznámením naloženo.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.