Počet nahlášených stížností: | 216 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, dne 4.11.2022 jsem si objednala na web adrese BOOHO"- Dámské podzimní kotníčkové boty Jessica
Color: Brown, Shoe Size: 40, 1kus 749 Kč, Poštovné ZDARMA, Pojištění zásilky 39Kč, Balné 19Kč
Suma celkem 807Kč
ač mám nohu vel. 38!. Přesto jsou mi boty malé. Ač jsem boty vyfotila ze všech stran a splnila další podmínky, reklamace mi nebyla uznána.
Vaše reklamace #*** byla zamítnuta (Booho.cz)
Stále tedy ještě můžete zboží zaslat přímo dodavateli pro přezkoumání reklamace :
Shanghai TingYou Trade Co.,Ltd
IČ: 913101163423297705
Caobao Rd 1243-315 Shanghai
CN
Již jsem si zjistila, že výše uvedenou firmu vlastní Tomáš Šarai, nar. 13.4.2002.
Dámské podzimní kotníčkové boty Jessica vel. 40 .
Požaduji uznání reklamace a vrácení zaplacené částky 807,-Kč, ev. 749,-Kč jelikož boty nelze používat.
|
Tweet |
Reklamovat zboží lze i prostředky umožňujícími dálkovou komunikaci. Lze tedy společnosti oznámit uplatnění nároků z vadného plnění např. skrze kontaktní e-mail. V tomto oznámení je vhodné popsat vady výrobku a navrhnout požadované řešení, lze přiložit i ilustrační video či fotografie vady. Prodávající pak na základě popisu může reklamaci (rovnou) vyhovět, anebo si od spotřebitele zboží vyžádat k posouzení vady. Lhůta v těchto případech běží ode dne uplatnění reklamace prostředkem umožňujícím dálkovou komunikaci; při případné přepravě zboží se lhůta staví po dobu této přepravy.
Jestliže prodávající uvedl, že bude potřeba zboží zaslat zpátky k posouzení oprávněnosti reklamace, bude nutné zboží zaslat prodávajícímu na adresu sídla společnosti Top Rise s.r.o., Rybná 716/24, 110 00 Praha. Vyžádání si zboží do Číny je dle našeho názoru nepřiměřené.
Spotřebiteli doporučujeme si dokumenty ohledně odeslání zboží uschovat.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.