Společnost


Foglik s.r.o.

Počet nahlášených stížností:49
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

30%
70%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#6667Předem zaplacená objednávka, nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 14 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.05.2015, před 10 lety

Michaela Markytánová

Znění stížnosti

Již 10 dní mám objednanou a předem zaplacenou objednávku u firmy Eveline, když zkouším volat, telefon je nedostupný, na stránkách dotazy, se nemá cenu vůbec obtěžovat psát, jelikož nikdo nereaguje (již jsem zkoušela dříve). Zboží jsem potřebovala co nejrychleji. Když jsem s touto kosmetikou začínala, vždy mi zboží přišlo následující den, ale v poslední době jsou jen a jen problémy.


Produkt

objednávka č.137303


Požadované řešení

Co nejrychlejší dodání zboží či vrácení částky na b.účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2015 16:55, před 10 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané a zaplacené zboží. Dlužník, kerý svůj dluh včas nesplní, je v prodlení.

Spotřebitel má právo prodejce upozornit, že nedodal zboží včas (pokud byla doba dodání sjednána), a poskytnout prodejci přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky). Pokud prodejce nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené finanční částky.

Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se prodávající ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.

Odstoupením se smlouva od počátku ruší a prodávajícímu vznikne povinnost vrátit spotřebiteli zaplacené finanční prostředky v přiměřené lhůtě.

Neodpovídá-li již prodávající na e-maily, popřípadě nezvedá telefon, komunikaci doporučujeme z důvodu prokazatelnosti vést písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2015 23:39, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.