Společnost


De Agostini Publishing S.p.A.

Počet nahlášených stížností:44
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#66670Prvni upominka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 2 dny

Detail stížnosti

Publikováno
30.04.2023, před rokem

Petr Salek

Znění stížnosti

Prisla mi upominka na nezaplacenou castku 188 kc za prvni dil ironmana.
Je velice zajimave ze mam v emailu potvrzeni o platbe z roku 2021.
jak je tedy mozne, ze mi neco takoveho jako upominka prislo kdyz je vse zaplaceno????

kopie z emailu


Nezaučtovaná Platba [Případ: ***]
Načíst externí obrázkyZ důvodu bezpečnosti jsme nenačetli externí obrázky obsažené v tomto e-mailu.
Image
Dobrý den, děkujeme za potvrzení platby, předáváme na finanční odd. ke spárování. S pozdravem tým De Agostini
DE AGOSTINI PUBLISHING SPA
Sídlo společnosti přes G. da Verrazano 15, 28100 Novara
DIČ 10253910151

email byl poslan

18. 2. 2021, 4:47
zakaznicke.centrum@deagostini.cz

Prosim o co nejrychlejsi doreseni. Dekuji.


Požadované řešení

uzavreni pripadu a potvrzeni, ze je vse v poradku do emailu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2023 11:12, před rokem

Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat neprodleně společnost De Agostini Publishing S.p.A., a to nejlépe doporučeně a s dodejkou na adrese P. O. BOX 69, Černokostelecká 20, 100 00 Praha 10 a upozornit společnost na to, že spotřebitel již za zboží zaplatil.

Pokud spotřebitel postupoval dle pokynů podnikatele a navíc může i prokázat (např. výpisem z účtu), že peníze byly společnosti řádně zaslány, neměla by společnost po spotřebiteli finanční částku znovu požadovat.

Vymáhá-li podnikatel pohledávku po spotřebiteli, má podnikatel povinnost dokázat, že vymáhaná pohledávka vznikla a trvá. V okamžiku, kdy podnikatel dokáže, že pohledávka doopravdy vznikla, přechází důkazní břemeno (povinnost dokazovat) na spotřebitele, který by měl dokázat, že pohledávku uhradil.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.7.2023 17:35, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2023 14:41, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.