Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Otřesne chovani ridiče na teto lince ktera uz prijela z koprivnice se spozdenim 10 minut. Mel problem s nastupem padažera s kocarkem s celkovz pristup velice nelidsky a zastavil tak ,ze. bez druhe osoby nebylo mozne nastoupit..Tento clovek bz urcite vubec nemel delat praci s lidmi. Hezky den
otresne chovani k lidem, spozdeni spoje -10minut
pokarani minimalne , pokud to u tohoro cloveka vubec k necemu bude
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře (zde: https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/odeslat-podnet-nahlasit-ztratu).
Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.