Společnost


ELGAS Energy, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:312
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#66705Odebrání plynoměru

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.05.2023, před rokem

Adéla Kujanová

Znění stížnosti

Firma Elgas nam bez upozorneni odebrala plynomer, nyni jsme bez plynu, bez tepla, teple vody. K firme Elgas jsme byli nam z neznameho duvodu převedeni firmou Armex energy, ktere jsme doposud take platili zalohy. Bohuzel nova firma nas nemuze připojit, protoze v evidenci je stale uvedeno, ze odebirame plyn od firmy Elgas. Tam se neda dovolat, tudiz neni mozne ziskat jakekoli info o tom, ze plynomer odmontovali. A tak jsme bez plynu..


Požadované řešení

Doklad o odebrani plynomeru.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2023 16:53, před rokem

Z § 7 odst. 4 vyhlášky 108/2011 Sb. vyplývá, že odběratel měl být o demontáži informován. Ovšem v případě odpojení pro ukončení smlouvy, k tomu není stanovena žádná lhůta, stejně tak tomu není ani v obchodních podmínkách. Pokud by se jednalo o demontáž z důvodu ukončení smlouvy, nastala by otázka, zda informován znamená vždy dopředu.

Nereaguje-li společnost na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován společnosti ELGAS Energy, s.r.o., Dobronická 1257, Praha 148 00.

Podnikatel je povinen vybírat si poštu na adrese sídla společnosti. Jestliže tak neučiní a zmaří-li vědomě dojití, platí, že řádně došlo a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné dle § 570 občanského zákoníku, přičemž dle § 573 občanského zákoníku se má za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Energetickém regulačním úřadu. Podání návrhu na zahájení spotřebitelského sporu nepodléhá zaplacení správního poplatku. Více informací o tomto řízení může spotřebitel nalézt zde: https://www.eru.cz/mimosoudni-reseni-sporu. Kontakty na Energetický regulační úřad je možné nalézt zde: https://www.eru.cz/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.5.2023 17:58, před rokem

Spotřebitelka nám zaslala údaje osoby, na níž byl plynoměr veden - ty byly doplněny do referenčních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2023 15:50, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.