Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#6671Stížnost na nedoručování listových zásilek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.05.2015, před 10 lety

Zdeněk Schwab

Znění stížnosti

Zdeněk Schwab, Anna Schwabová
Znění stížnosti

Dobrý den,

na adrese Na Loučkách 1207, Kuřim (Brno - venkov) mám opakovaně problémy s doručováním listovních zásilek, již dříve i nyní. Několikrát to řešila přímo máti (Anna Schwabová) s vedoucí na poště v Kuřimi) neschopnost doručovatelek doručit písemnosti né na Kuřimskou adresu, ale přeposlat na adresu do Brna (PŘITOM NA SCHRÁNCE JE UVEDENA ADRESA, KAM PŘEPOSÍLAT POŠTU DO BRNA a vědí to i na poště.Musela mně to samotná nájemkyně sama přeposlat na své náklady. Pošta si bere za osobu na rok 2184,-.
Byl bych rád, aby sama pošta si uděla pořádek na Kuřimské pobočce, protože našel jsem zde, více stížností přímo na Kuřimskou poštu.

Poštu na jméno Zdeněk Schwab, Anna Schwabová mají přeposílat na adresu do Brna, kterou mají uvedenou přímo na poště Kuřimské.

Byl bych rád, kdyby se sjednala náprava ze strany České pošty, jinak je budu klidně žalovat, pokud mně něco nebude doručeno. Doklady o zaplacení dosílky do Brna za máti i za mou osobu mám u sebe.

S Pozdravem
Zdeněk Schwab
731800743


Produkt

nedoručování dosílky do Brna (ZAPLACENÉ)


Požadované řešení

Přeposílat poštu do Brna na adresu uvedenou na poště.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2015 14:44, před 10 lety

Pokud byla podaná příslušná žádost a zaplacen poplatek, je pošta povinna zajistit dosílku zásilek a poukázaných peněžních částek po dobu uvedenou v žádosti. Z toho jsou vyjmuty pouze zásilky, které si odesílatel výslovně přeje nedosílat.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Z tohoto důvodu je nutné se stížností obrátit přímo na Českou poštu.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.