Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#66710Ukončení služby, stěhování, neoprávněně účtují za nic

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 30 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.05.2023, před rokem

Jana Valigova

Znění stížnosti

Ždravím,už od 19.12.2022 jsme ukončili a vrátili zařízení této firmě stěhování. Bylo nám řečeno že máme vše vpořádku a ejhle,pořád po nás chtějí měsíc co měsíc platit přičemž my už na staré adrese dávno nejsme a pořád posloucháme nějaké jejich výmysly,ústně na pobočce bylo jasně řečeno, že máme vše vpořádku hlava mi to prostě nebere. To je nehoráznost vůči nám zákazníkům,přičemž jsme to už byli několikrát řešit osobně přímo na pobočce ul.Sjízdná,Ostrava-Poruba (hold bohužel nejsme mladé slečny, aby se tito vaší pracovníci obtěžoval a přehráli vykonat poctivě práci za kterou dostávají plat)prostě kecy v kleci hlavně se musí chlapci pořádně najíst, místo aby se věnovali zákazníkům,a pak vám pořád lžou a vymýšlejí,jen aby vytřískali z lidí co nejvíc peněz, kteří už dávno nevyužívají jejich nekvalitní služby.Takže pořád řešíme a řešíme,otřesné chování z jejich strany jsem zvědavá kdy konečně uznání jejich chybu a nejen u nás, ale i u ostatních nespokojených zákazníků a začnou řešit slušně stížnost a ne robotem...(např.jsko já bych prodala třeba chléb, pak mi jej někdo vrátil a já bych po něm stále chtěla ať mi platí za chléb, který už dávno bere už od jiné firmy. )Už nikdy víc Vodafone, jsou nespolehlivé,služby otřesné pokud chcete od nich nějakou novou službu,to by se přetrhli,ale když u nich chcete zrušit služby,tak nezájem...Otřesné. Valigova


Požadované řešení

Aby uznali chybu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2023 07:54, před rokem

Obecně u společnosti Vodafone je nutné pro zrušení služby požádat na telefonní lince 800 77 00 77. Ke zrušení služeb pak následně dojde po uplynutí výpovědní lhůty, která trvá 30 dní, pokud se spotřebitel se společností nedomluví jinak. Během této doby je spotřebitel povinen za služby nadále platit, a podnikatel mu tyto služby musí nadále poskytovat. Více informací ohledně odchodu od společnosti Vodafone nalezne spotřebitel na adrese: https://www.vodafone.cz/odchod/.

V případě vypovězení smlouvy platí odlišné podmínky než u při odstoupení od smlouvy. U výpovědi záleží, jestli šlo o smlouvu na dobu určitou nebo neurčitou. Pokud se jednalo o smlouvu na dobu určitou, ale byla uzavřena na více než 24 měsíců, považuje se za neurčitou (§ 63b odst. 1 Zákona o elektronických komunikacích). Pokud je na dobu určitou, bývá častá automatická prolongace, po které má spotřebitel možnost smlouvu vypovědět s výpovědní dobou max. 1 měsíc a poskytovatel jej o tom musí informovat (§ 63b odst. 5 ZEK).

Dále je možné vypovědět smlouvu bezplatně, pokud dojde k její jednostranné změně a navrhované změny pro spotřebitele nejsou výhradně přínosné, nejsou pouze administrativní povahy (např. změna sídla podnikatele) apod. Jediné, co musí v takových případech spotřebitel hradit je případné dotované koncové zařízení, pokud si jej ponechá (např. modem).

V případě, že byla smlouva uzavřena na dobu určitou a došlo k jejímu vypovězení před uplynutím této doby, byla by sankce možná jen v případě, kdy smlouva skončí do 3 měsíců ode dne uzavření, přičemž výše této sankce je omezená (§ 63b odst. 8 ZEK)

Jiná smluvní ujednání, která mají odradit od změny poskytovatele, nemají právní účinky. (§ 63b odst. 12 ZEK)

Výpověď je jednostranným právním jednáním a k ukončení závazku není nutný souhlas druhé smluvní strany.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.5.2023 12:31, před rokem

Dobrý den, paní Valigova, vzniklá záležitost mě velmi mrzí. Jsem si vědoma skutečnosti, že chování a práce našich pracovníků musí být na profesionální úrovni, neboť vytváří mimo jiné obraz naší společnosti. Pod profesionálním chováním si samozřejmě představuji také ochotu, vstřícnost a celkový přístup k požadavkům zákazníka. Naopak jsem si vědoma faktu, že jakékoli nevhodné a neprofesionální chování může být příčinou mnoha nepříjemností, které mají negativní dopad na naši společnost. Abychom se na to mohli podívat a aby bylo možné také prověřit ukončení Vaší smlouvy a vrácení zařízení, napište nám přes reklamační formulář, který naleznete zde https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone), nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Eva Hablovič Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2023 11:48, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2023 16:04, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.