Počet nahlášených stížností: | 36 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Informačním emailem mi bylo sděleno že ukončuje moje předplatné časopisu Zahrádkář z Vaší strany a zbylé peníze mi budou zaslány na můj účet abych si mohlo objednat předplatné nové. Doposud nic nepřišlo prosím o vyřízení Vasich problémů. Děkuji Kryštofovičova Monika
Předplatné časopisu Zahrádkář
Vrátit zbývající peníze z předplatného.
|
Tweet |
Za „běžných“ okolností by měl spotřebitel právo na vrácení peněz na základě vystaveného dobropisu.
Dne 17.4.2023 však bylo zahájeno insolvenční řízení Městským soudem v Praze se společností PrePay s.r.o. Věřitelé jsou oprávněni od zahájení insolvenčního řízení uplatnit v něm své pohledávky přihláškou, a to i v případě, že insolvenční soud ještě nezveřejnil výzvu k podávání přihlášek. Přihlášku pohledávky lze podat pouze na formuláři, který je zveřejněn na adrese ISIR.justice.cz a na webových stránkách Ministerstva spravedlnosti (www.justice.cz) včetně pokynů pro jejich vyplnění spolu se vzorově vyplněným formulářem.
Dne 2. 5. 2023 bylo zveřejněno rozhodnutí o úpadku (zde: https://isir.justice.cz/isir/doc/dokument.PDF?id=54402398), ve kterém soud věřitele vyzývá k přihlášení svých pohledávek, jestliže tak ještě neučinili. Spotřebitelům tedy doporučujeme, aby uplatnili své pohledávky v insolvenčním řízení, a to ve lhůtě dvou měsíců ode dne rozhodnutí o úpadku. K pozdním podáním se nepřihlíží.
Insolvenční rejstřík je veřejně přístupný pro každého. Dlužníka jakožto právnickou osoby pak lze dohledat podle názvu firmy, popřípadě jejich identifikačního čísla (IČO). Soud, správce ani sám dlužník nemá povinnost informovat své věřitele. V insolvenci se veškerá rozhodnutí a výzvy zveřejňují pouze elektronicky. Lze využít tento odkaz pro podrobné informace: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=F712D9462BA4B7D6E05333F21FACCFB2.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.