Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den, řidiči na zastávce Východní (z centra) nezajíždějí do zastávky tak, aby byla využita její "bezbariérovost". Manželka zde pravidelně vystupuje s kočárkem a i přesto, že využívá signalizační tlačítko pro výstup s kočárkem, řidiči nikdy nezastavují tak, aby mohla s kočárkem vystoupit bez asistence druhé osoby. Vždy řidiči nechají odstup mezi vozidlem a vyvýšenou zastábkou cca 70cm, což není možné s klasickým kočárkem překročit bez pomoci druhé osoby. Při poslední jízdě dokonce paní, která manželce pomáhala upadla (naštěstí bez zranění).
Naučit řidiče zajíždět do zastávky, když už město má nízkopodlažní vozy a bezbariérové zastávky, tak by bylo fajn je využívat a řidiče naučit správně zajíždět.
|
Tweet |
Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům a plnění pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdního a přepravního řádu je vhodné a účelné v těchto případech směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi obrátit přímo na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou e-mailem na adresu: dpmlj@dpmlj.cz.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.