Společnost


Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#66713Chybné zajíždění do zastávky Východní

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 2 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.05.2023, před rokem

Jiří Mládek

Znění stížnosti

Dobrý den, řidiči na zastávce Východní (z centra) nezajíždějí do zastávky tak, aby byla využita její "bezbariérovost". Manželka zde pravidelně vystupuje s kočárkem a i přesto, že využívá signalizační tlačítko pro výstup s kočárkem, řidiči nikdy nezastavují tak, aby mohla s kočárkem vystoupit bez asistence druhé osoby. Vždy řidiči nechají odstup mezi vozidlem a vyvýšenou zastábkou cca 70cm, což není možné s klasickým kočárkem překročit bez pomoci druhé osoby. Při poslední jízdě dokonce paní, která manželce pomáhala upadla (naštěstí bez zranění).


Požadované řešení

Naučit řidiče zajíždět do zastávky, když už město má nízkopodlažní vozy a bezbariérové zastávky, tak by bylo fajn je využívat a řidiče naučit správně zajíždět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.5.2023 10:14, před rokem

Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům a plnění pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdního a přepravního řádu je vhodné a účelné v těchto případech směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi obrátit přímo na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou e-mailem na adresu: dpmlj@dpmlj.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2023 15:52, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2023 15:32, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.