Společnost


Pratenorm s.r.o.

Počet nahlášených stížností:342
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

46%
54%
Toto skore je založeno na 49 stížnostech.

#66725Poplatek za registraci 6000 Kč

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.05.2023, před rokem

Vlastimil Maleňák

Znění stížnosti

Dobrý den, nevím co bych měl ještě dodat, vždyť jsem dopadl úplně stejně jako ti pře de mnou co jsem četl. Měl jsem zájem o konkrétní pozemek, který měli v nabídce,poněvadž je blízko mého bydliště a chtěl jsem ho vyměnit s jedním člověkem za jiný,Jeho pozemek mám úplně u domu a užívám ho.( který mi ho chce prodat za draho nebo vyměnit za jiný, ale musí být v okolí). Aby se dozvěděl více o pozemku který nabízeli, bylo potřeba se u nich zaregistrovat, při registraci se nikde nezmiňovali, že se musím zaplatit 6000 Kčs. V takovém případě by se vůbec neregistroval. Asi za dva dny jsem se chtěl na ten pozemek podívat, jak se věci mají a milý pozemek byl už smazán. Po nějaké době mě přišla výzva, že mám zaplatit 6000 Kč za registraci. Já jsem jim odpověděl, že nic platit nebudu, že mi vůbec nepomohli že pozemek už není k mání, tak čemu taková registrace byla? Psal jsem také, že by poplatek akceptoval, kdyby pozemek získal. Také jsem okamžitě jsem s nimi zrušil veškerou registraci. Už asi 4x mě poslali výhružný dopis a ohánějí se stále soudem. Žiji od důchodu k důchodu a na ten pozemek jsem byl připravený si půjčit. Ale takhle dopadnou je úplná nehoráznost. Já nevím proč už se na ně konečně nezaměří Česká Obchodní inspekce a neskoncuje s její činnosti.


Produkt

Prodej zahrady 1 466 m² 20 000 Kč ..https://reality.idnes.cz/detail/prodej/pozemek/stare-mesto/63a1716a4a5b7a6f6a11bad8/#utm_source=poptavka&utm_medium=email&utm_campaign=potvrzeni_poptavky&utm_content=offer-title


Požadované řešení

Prosím žádám Vás, aby mi už nechali být a neterorizovali výhružnými emaily a zrušili po mě ten nesmyslný registrační poplatek
Děkuji s pozdravem p. Maleňák 603796818


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2023 09:36, před rokem

Máme za to, že společnost Centrum aukcí.cz, s.r.o. (provozovatel portálu www.s-drazby.cz) neplní vůči spotřebitelům řádným způsobem svou informační povinnost o ceně [§ 1811 odst. 1, 2 písm. c) občanského zákoníku, dále také § 12 zákona o ochraně spotřebitele]. Ze smyslu a účelu zákona a z rozhodování Nejvyššího správního soudu plyne, že informace o ceně musí být spotřebiteli přístupná okamžitě bez toho, že by byl nucen činit jakýkoliv úkon směřující k jejímu zjištění. V řešené věci je spotřebitel nucen učinit úkony směřující ke zjištění ceny.

Z rozhodování Ústavního soudu, obecných soudů nebo České obchodní inspekce vyplývá, že v obchodních podmínkách (jimiž jsou zcela nepochybně v řešené věci i tzv. aukční podmínky, neboť nerozhoduje název, ale povaha dokumentu) není možné sjednat platně smluvní pokutu. Pokud není možné v obchodních podmínkách platně sjednat smluvní pokutu, tím spíš v nich není možné ujednat cenu. Tento zákaz je v řešené věci společností Centrum aukcí.cz s.r.o. porušován.

Nikdo, tím spíše podnikatel ve vztahu ke spotřebiteli, se nesmí na druhé straně dopouštět tzv. neúměrného zkrácení (§ 1793 občanského zákoníku). Neúměrné zkrácení znamená, že společností poskytnuté služby neodpovídají tomu, jakou částku spotřebitel zaplatil. Spočívá-li celé plnění společnosti v tom, že přepošle spotřebiteli veřejně dostupné údaje (přičemž totožnou službu poskytují konkurenti této společnosti zdarma), a následně za to inkasuje 6 000,- (nebo v jiných případech "jen" 5 000,-) Kč, jedná se podle našeho názoru o neúměrné zkrácení.

Mediální zpracování případu spotřebitel najde např. na
- https://www.seznamzpravy.cz/clanek/spolecnost-vyuziva-hlad-po-nemovitostech-nasla-trik-ktery-vas-pripravi-o-penize-174492
- https://www.ceskatelevize.cz/porady/1097429889-cerne-ovce/221452801080916/

Dosavadní rozhodnutí soudů jsou v tomto případě ve prospěch i v neprospěch společnosti. Domníváme, že rozsudky, které jdou do merita věci, jsou nám známé a vychází ve prospěch společnosti, nesplňují základní požadavky kladené na rozhodovací činnost civilních soudů ohledně věcné správnosti. Např. není na daný případ vůbec aplikována příslušná pasáž zákona přijatá za účelem ochrany spotřebitele, což je mj. důvod ke zrušení takového rozsudku Ústavním soudem ČR.

Rozsudky, s jejichž zněním se ztotožňujeme:
-https://timura.legal/clanky/detail/rozsudek-v-kauze-s-drazby
-https://miroslavahustakova.cz/s-drazby/

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.5.2023 10:02, před rokem

Dobrý den, bohužel dTest zde jen kopíruje svá vyjádření, které používá více jak rok a půl stále stejné, i když již absolutně nedopadají na aktuální stav "registrace" . Má vůbec dTest informaci o tom, že společnost výrazně upravila k datu 6.1.2023 informování spotřebitelů. Ví dTest o tom, že každý spotřebitel obdrží před samotnou registrací smluvní podmínky, tak jak toto nařizuje tzv. "tlačítková novela". Ví dTest o skutečnosti, že v registračním tlačítku je informace, že klient objednává službu ? Prosíme dTest, aby se s novými úpravami seznámil, popř. si provedl testovací objednání služby, jinak opravdu těmito "nesmysly" ztrácíme čas. Děkujeme za věnování trochu více času předmětné problematice.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.5.2023 10:16, před rokem


Vlastimil Maleňák

Vážené centrum, při mé registraci k Vám, tuto pasáž jsem vůbec neměl, kterou jste mi poslali po nějakém dni i s výzvou zaplacení. Váš email co jste mi poslali, ale až po samotné registraci.cituji...

Odesláním formuláře učiníte registraci, která je ZPOPLATNĚNA dle platných Aukčních podmínek a ceníku-zde a souhlasíte s těmito aukčními podmínkami a ceníkem pro jednotlivé typy aukcí, služeb pro exekuční dražby a služeb pro insolvenční nemovitosti.

To! ZPOPLATNĚNA jste tam vůbec neměli, to jste teď na rychlo upravili a když už tak, tak to máte mít... ZPOPLATNĚNA 6000 Kč a ještě zvýrazněno ČERVENĚ, tak jako máte REGISTROVAT SE velkým zeleným a ještě v rámečku.

Zpět k registraci, Vámi nabízený konkrétní pozemek, o který jsem měl zájem, bylo potřeba se zaregistrovat, Tak jsem učinil a za dva dny, když jsem nahlédl opět na ten Váš nabízený pozemek, tak už byl smazaný. ŘEKNI TE MI,ZA CO po mě CHCETE 6000 Kč, když moje registrace byla naprosto neúčelná? Po 14 dnech mi pak přijde od Vás dopis, že mám zaplatit 6000 Kč a stále mi posíláte výhružné emaily, kde se oháníte soudy. CO TO JSTE VLASTNĚ ZA SPOLEČNOST?, VŽDYŤ ZÍSKÁVÁTE PENÍZE ÚPLNĚ ZDARMA. VY JENOM VYHLEDÁVÁTE NEMOVITOSTI A POZEMKY, KTERÉ JSOU K DISPOZICI A DÁVÁTE JE NA SVŮJ INZERÁT A ČEKÁTE KOLIK LIDÍ SE NACHYTÁ. A PROTI NÁM OBYČEJNÝM LIDEM MÁTE POŘÍZENÉ PRÁVNÍKY. A tak tím to způsobem podnikáte a bohatnete.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2023 14:18, před rokem

Děkujeme stranám za reakce.

Informace ohledně úpravy informování spotřebitelů nemáme - vycházíme pouze ze stavu na stránkách společnosti. Zde byla úprava zejména v tlačítku, které nyní píše "Registrovat se, potvrzuji nákup služby", avšak v souladu s našimi dřívějšími vyjádřeními se domníváme, že spotřebitelé nejsou řádně informováni o ceně, neboť musí učinit více kroků a cena není uvedena u samotné registrace.

Již v minulosti nás společnost informovala že poplatek není za registraci, přičemž sama tvrdila, že je registrace zpoplatněna: "Poplatek se platí za kliknutí na registraci....opět nesmysl, za kliknutí na registraci se poplatek neplatí, platí se za obdržení služby, společnost má i služby, které nejsou podmíněny registračním poplatkem i když klient klikne na registrovat se." (viz https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/57387/poplatek-ve-vysi-6-000-kc). S ohledem na tahle vyjádření nepovažujeme za účelné opět řešit problematiku informování, jestliže spotřebitel předmětné služby nevyužil, neboť pozemek již v nabídce nebyl.

Protože společnost v minulosti často zasílala platební rozkazy, zasíláme spotřebiteli informace, jak se v tomto případě může zachovat: https://www.dtest.cz/clanek-9173/prisel-vam-od-soudu-platebni-rozkaz-jste-presvedceni-ze-nic-nedluzite-podejte-vcas-odpor.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby na vyjádření spotřebitele mohla reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.5.2023 16:58, před rokem

Není nic jednoduššího než se nás dotázat, popř. klienta, zda před registrací obdržel od společnosti smluvní dokumenty, tímto by se vše vysvětlovalo, proč neděláte svoji poradenskou péči opravdu kvalifikovaně, evidujeme všechna vaše vyjádření a opravdu je to více než "hrozné" s jakou "profesionalitou" pracujete, copak nikdo z dTestu neumí provést testovací nákup služby a poté se k tomu vyjádřit ? Nebo opravdu má dTest takový strach z toho, že už by konečně musel lidem napsat pravdu, že je chyba na jejich straně, že jsou prostě nepozorní a že neumí číst. Opět vyzýváme opakovaně dTest, proveďte si testovací objednání služby a proveďte "odborné" vyhodnocení, poté necháme toto vyhodnocení opravdu kvalifikovaně posoudit znalecký ústav a uvidíme........

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.5.2023 22:03, před rokem


Vlastimil Maleňák

Za 1.Kritizujete dTest, že neumí provést testovací nákup služby, tak jsem to provedl sám podruhé a musím podotknout, že Vaše stránky se chovají úplně jinak, nežli bylo při mé první opravdové registraci před 2 měsíci.
Za 2. Bohužel musím se zase opakovat, měl jsem zájem o určitý pozemek který jste nabízeli,(požadovali jste registraci) vy jste nabízeny pozemek za dva dny smazali. JAKOU SLUŽBU JSTE MI PROKÁZALI ZA 6000 KČ? Nezlobte se, ale to byla na mne od Vás (s)prostá podvodná regisrace. (Člověk se registruje do všelijakých společnosti několikrát za život a nikde nechtějí peníze, kdyby všude požadovali 6000 Kč, tak nevím

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2023 11:00, před rokem

Děkujeme stranám za vyjádření.

K vyjádření společnosti opakovaně uvádíme, že nejsme dozorovým orgánem, který by mohl závazně rozhodnout o dostatečnosti informování spotřebitele - naše vyjádření vychází z našeho právního názoru, který vychází mj. ze stanovisek ČOI. Kontrolní objednávka není možná - kontrolní nákupy neprovádíme ani na pochybných e-shopech a vycházíme ze skutkového popisu spotřebitelů. Není možné vytvořit objednávku zpětně v době, kdy ji vytvořil spotřebitel. I z tohoto důvodu je to neúčelné. Zároveň nám nepřijde účelné (s ohledem na množství stížností směřujících na společnost), abychom vytvářeli registraci a poté byli např. nuceni bránit se zaplacení soudní cestou.

Stále jsme však nedostali odpověď na to, co je tedy společností zpoplatněno - jestliže platí dřívější vyjádření, že se platí "za obdržení služby", neměl by v tomto případě být důvod požadovat výše zmíněnou částku.

Stížnost opět přeřazujeme na společnost, aby se mohla vyjádřit k reakci spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.5.2023 07:58, před rokem

Dobrý den, služba zajištění informací k insolvenční nemovitosti spočívá v tom, že naše společnost denně studuje a vyhodnocuje desítky insolvenčních řízení a z nich vyhledává nemovitosti sepsané v majetkové podstatě. Jedná se o velmi časově náročnou činnost, které je realizována za využití lidské práce, jedná se tedy o velice finančně nákladnou činnost. Zajímavé nemovitosti, které jsou sepsány v majetkové podstatě jednotlivých úpadců a je zde pravděpodobnost zpeněžení v budoucím čase se za nemalé finanční náklady inzerují v realitní inzerci, tak aby se o těchto možnostech výhodných investic "dozvědělo" co nejvíce lidí a došlo zde k vytvoření opravdu tržního prostředí, kdy tito potencionální zájemci mají jedinečnou možnost "vědět o nemovitosti" dříve než ostatní a s touto informací též pracovat, např. podáním nabídky na koupi nemovitosti přímo insolvenčnímu správci, popř. zajištěnému věřiteli. Veškerá činnost je realizována bez součinnosti účastníků insol. řízení, kdy o této skutečnosti jsou klienti informování již v realitní inzerci a poté opakovaně v emailové komunikaci, tudíž absolutně nechápeme, jak zde někdo může uvádět dětské, až komické vyjadřování typu "nesmyslný" poplatek, uvědomuje si vůbec zde někdo, včetně dTestu, náročnost a zejména finanční náročnost této služby? Zamyslel se někdo vůbec nad tímto problémem? Skutečnost, že klienti neumí číst text v českém jazyce a přitom potvrzují, že s tímto textem souhlasí není opravdu problémem společnosti, ale pouze a jen určitého zlomku nepozorných a zbrklých klientů, kteří se chovají nezodpovědně. Každý klient obdrží před samotnou registrací smluvní dokumentaci a je pouze na něm, zda s ní souhlasí či ne. Co víc má společnost činit než to, že před samotnou registrací doručí potencionálním klientů smluvní dokumenty, víc již dělat nelze, nezlobte se.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.5.2023 01:24, před rokem


Vlastimil Maleňák

Vážená společnost,
to Vašemu právníkovi trvalo dva měsíce než tenhle sloh vytvořil? A teď popravdě a ruku na srdce a bez nějakých právních klíček, ale lidsky mi odpovězte, ať už je registrace zpoplatněna či ne, sice ptám už poněkolikáté, tak ještě jednou, poněvadž jste mi na to ještě neodpověděli, JAKOU CENONOVOU HODNOTU A ÚČEL MĚLA MOJE REGISTRACE, KDYŽ JSTE MI VÁŠ NABÍZENÝ INZERÁT ZA DVA DNY SMAZALI? (úplně smazán není, ale je u něj napsáno UŽ NENÍ V NABÍDCE).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2023 07:34, před rokem

Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření.

K vyjádření společnosti pouze doplníme informaci, kterou jsme již uvedli v minulosti u jiné stížnosti:
Náročnost podání informací spotřebiteli zhodnotit nemůžeme, avšak dle vyjádření výkonného ředitele konkurenčního dražebního portálu jejich klienti za registraci ani služby nic neplatí (poplatky hradí pouze konkrétní exekutorské úřady za realizovanou dražbu), což odůvodnil slovy „nechápu, proč bychom za to měli chtít nějaký registrační poplatek.“

Protože vyjádření spotřebitele míří na společnost, přeřazujeme stížnost na ni, aby mohla reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.5.2023 09:45, před rokem

Dobrý den, opravdu nevíme jestli si dTest zcela úmyslně dělá legraci, nebo opravdu tam pracují lidé, kteří nejsou schopni pochopit tuto problematiku, již více jak 4 roky. Tedy ještě jednou, asi již po "sté", pomalu a polopaticky. Tvrzení konkurenčního portálu je správné, protože konkurenční portál pracuje pro dražebníky, popř. pro exekutorské úřady a má od nich nasmlouvanou smluvní provizi, tedy má zaručený finanční příjem od této strany. Tak jak již uvádíme opravdu asi po "sté" a jak je tato skutečnost uvedena již v úvodní inzerci a následně v emailových komunikacích naše společnost NEPRACUJE PRO DRAŽEBNÍKY, ale pouze a jen pro naše klienty, kdy pro ně vyhledává nemovitosti jak z exekučních dražeb, tak z insolvenčních řízeních. Ještě se pokusíme o logičtější vysvětlení, společnost vyhledává a inzeruje výhodné investiční nabídky, vše ve své finanční režii a Ti klienti, kteří mají opravdu o podrobnější informace k těmto investicím zájem, si tyto informace prostě zaplatí a následně je obdrží. Kdo nechce platit, tak ať si hledá ve veřejných informacích sám, kdy zejména v insolvenčních nemovitostech je téměř pro laika nemožné předmětné nemovitosti dohledat "svépomocí". Popř. je zde možnost ještě přirovnat např. ke "klubu investorů", kdo je členem a zaplatí členský poplatek může čerpat výhody členství v klubu investorů, v našem případě bližší informace k exekučním a insolvenčním nemovitostem. Omlouváme se dTestu, ale opravdu nejsme schopni pochopit vaše reakce na fungování naší služby, nezlobte se, nemyslíme to ve zlém, ale opravdu to vypadá tak, že si děláte legraci. Na závěr opět velmi jednoduchá otázka, proč naši klienti, i ti co si stěžují, oslovují naši společnost, když můžou oslovit i přímo dražebníka (v rámci exe nemo), odpověď opět velmi jednoduchá, protože inzerce dražebníka je nedostatečná a neúčinná, proto všichni oslovují naši společnost, protože naše společnost investuje velké finanční částky do realitní inzerce, což dražebníci nebo dražební portály nečiní a proto se zájemci přímo hrnou k nám a ne jinam. A právě díky těmto našim finančním investicím do realitní inzerce má k těmto informacím přístup široká veřejnost, nikoli jen překupníci a spekulanti se zadluženými nemovitostmi, kteří ví, kde mají hledat (exe nemo) a u insolvenčních nemovitostí není žádná jiná společnost v ČR, která by byla schopna "předem" informovat klienty o nemovitostech sepsaných v majetkové podstatě úpadce, ještě před zahájením zpeněžování. Děkujeme dTestu za případné další otázky, nechceme zde někoho urážet, ale zdá se nám zcela nemyslitelné, aby po tolika letech "dopisování" nebyla na straně dTestu jasná povědomost o fungování našich služeb. Děkujeme za pochopení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.5.2023 21:36, před rokem


Vlastimil Maleňák

Vážená společnost,
nevím kdo si zde dělá větší legraci, žádal jsem Vás zdvořile o odpověď na mojí otázku kterou Vám stále pokládám.,JAKOU CENNOU HODNOTU A ÚČEL, MĚLA MOJE REGISTRACE, KDYŽ JSTE MI VÁŠ NABÍZENÝ INZERÁT ZA DVA DNY SMAZALI?:a místo odpovědi další Vaše Blablabla a tentokrát ještě delší. Jak píšete, že nám pomáháte
co nejlépe vyhledat a sehnat pozemky a jiné nemov. a co Vás to stojí úsilí. Já jsem nic nevyhledával, přišlo mi to na internet jako Vaše vnucená reklama, že je k prodeji tento pozemek a ještě za takovou nízkou cenu,že mi to hned nenapadlo, že to smrdí podivinou. Na Facebooku proti Vám je už vytvořena skupina kde má, víc jak 1200 členů, tak si neříkejte jaká jste jedna znejlepšch firem v této kategorii. Dovolte se mi zasmát.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2023 13:05, před rokem

Děkujeme stranám za reakce.

Protože společnost reaguje pouze na naše vyjádření, přeřazujeme na ni nyní stížnost, aby mohla reagovat pouze na vyjádření spotřebitele a zodpovědět jeho dotaz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.5.2023 14:09, před rokem

Jen se smějte, smích léčí, ročně se na nás obrátí cca 52 tis tazatelů, tak si to se smíchem spočítejte kolik to je zhruba za 4 roky a z toho si spočítejte cca 1tis stěžovatelů, kolik to vychází? Něco kolem 0,5% nepozorných lidí. Tedy pokud to dobře chápeme, tak 99.5% lidí ví o co jde a zbytek 0,5% lidí se diví, pořád se smějete? Pokud ano, tak jen asi sobě. Jinak pokud byla dražba zrušena následně po tom, co jste obdržel informace, tak to není náš problém, pokud budete chtít, tak Vám pošleme odkaz zde přímo z dTestu, který přímo říká, že společnost nenese žádnou odpovědnost za budoucí stav dražby, protože zpeněžuje informace, nikoli podmíněnou účast v dražbě. Tak smíchu zdar....

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2023 21:39, před rokem

S ohledem obsah výše uvedeného další komunikace mezi stranami pravděpodobně nepovede ke smírnému řešení. Z tohoto důvodu jsme nuceni tuto stížnost uzavřít, neboť cílem naší služby má být dosažení smírného řešení, které zde s největší pravděpodobností není možné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.