Společnost


Jan Pávek

Počet nahlášených stížností:54
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#66726Nedodané zboží, nekomunikace.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 2 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
03.05.2023, před rokem

Ivo Kusák

Znění stížnosti

Dobrý den,
posílám vlákno, kdy ještě Jan Pávek reagoval a od té doby bez možnosti dovolat se. Emaily bez reakce (posíláno na emaily, které mají pro komunikaci uvedené).
Děkuji za řešení.
Ivo Kusák


Datum: 23. 3. 2023 7:43:09
Předmět: Re: Fwd: Združené objednávky *** a *** (Ivo Kusák)

Dobrý den,

podle systému mi tyto nášivky již prošly rukama, tedy vyšité již jsou. Momentálně jsou na pracovišti, kde se výrobky tvyrově opracovávají, balí a odesílají, tzn. Vaše objednávka je ve finále před odesláním. Jakmile se posune, budete informován zprávou z eshopu.

Pěkný den, Pávek.
S pozdravem a přáním pěkného dne,

Jan Pávek
Strojní výšivka a zakázkové šití

www.janpavek.com
Čs. Armády 747
564 01 Žamberk

Objednávky přijaté e-mailem se řídí obchodními podmínkami viz https://www.janpavek.com/obchodni-podminky
Odesláním objednávky potvrzujete, že jste se s obchodními podmínkami seznámil/a, rozumíte jim a souhlasíte s nimi v plném rozsahu.
Dne 22. 3. 2023 v 9:39 Ivo Kusák napsal(a):
28.2. do výroby...

---------- Původní e-mail ----------
Od: Ivo Kusák <***>
Komu: pavek@janpavek.com
Datum: 22. 3. 2023 9:37:49
Předmět: Združené objednávky *** a *** (Ivo Kusák)

Dobrý den,
v rámci dnešního telefonátu upřesňuji (združená objednávka):

*** (provedena 4. 1. 2023)
*** (provedena 27. 2. 2023)

Byl jsem Vámi 27.2. telefonátem informován, že jde objednávka *** 8.2. do výroby, a že přidání jednoho kusu v objednávce *** (viz. níže) ji nepozdrží. Proto jsem tento doplněk doobjednal.
Prosím proto o informaci, jak to reálně vypadá.


Produkt

Nedodány 2 objednávky, podrobnosti v popisu stížnosti.


Požadované řešení

Pokud jsou produkty skutečně vyrobené (jsou již zaplaceny), tak prosím co nejdříve odeslat. Jinak navrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2023 09:50, před rokem

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu sídla: Čs. armády 747, 564 01 Žamberk. Podnikatel je povinen vybírat si poštu na adrese sídla společnosti. Jestliže tak neučiní a zmaří-li vědomě dojití, platí, že řádně došlo a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné dle § 570 občanského zákoníku, přičemž dle § 573 občanského zákoníku se má za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Spotřebiteli doporučujeme si dokumenty ohledně odstoupení od smlouvy uschovat.

V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Závěrem doplňujeme, že právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu není možné uplatnit, jestliže se jedná o věci upravené "na míru" resp. dle požadavků spotřebitele. I tak by však bylo možné uplatnit odstoupení pro nedodání řádně a včas.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2023 15:57, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2023 15:36, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.