Společnost


Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#66741Oprava nabouraneho auta

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

15 hodin 2 minuty

Detail stížnosti

Publikováno
03.05.2023, před rokem

Miroslav Eisner

Znění stížnosti

Me vozidlo bylo nabouráno na parkovišti kamionem Penny. Na místě policie vše ok. Domluvená oprava v auto Louda, po 14 dnech voláno z auto Louda, že pojišťovna neuznala některé opravy a na některých oprav se mám podílet z 50 %, protože např. Kapota bylo malinko rezla,ikdyz ji ohnul naráz kamionu tak chtějí moji spoluúčast protože byla malinko rezla. Dále nárazník kompletně rozparany..opět 50% spoluúčast protoze dle technika bylo již dole srabnuto. Nevim jak to zjistil asi vidí do minulosti a ikdyby. Prasklá světla a jedno od nehody nefunguje, neuznání prý to nezpůsobila nehoda. Auto Louda týden,po návštěvě technika zavolalo, že jestli mají opravovat, že zaplatím sumu za tyto součástky. Nevim jak teď pokračovat nevim proč bych měl cokoliv platit. Vše budu dávat právníkovi. Nedám ani korunu, nevim proč bych měl. Jinak 14 dní půjčovně auto Louda stojí dvakrát víc než oprava. Mám teď zastavit veškerou opravu nebo zaplatit? A žalovat pojišťovnu?


Požadované řešení

Oprava dílů bez účasti do stavu před nehodou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2023 11:14, před rokem

Podle pojistných podmínek platí, že pojistitel není povinen poskytnout pojistné plnění v rozsahu
spoluúčasti, jejíž výše je uvedena v pojistné smlouvě. Pokud současně a z téže příčiny vznikla pojistná událost na pojištěném vozidle a na pojištěné nestandardní výbavě, odečte pojistitel spoluúčast jen jednou.

Jestliže pojištěný není spokojen s řešením své pojistné události, měl by se primárně se stížností obrátit přímo na svoji pojišťovnu. Ve stížnosti adresované pojišťovně je vhodné sdělit svůj nesouhlas se způsobem vyřízení pojistné události a případně požádat o nové šetření této události.

Subjekty věcně příslušnými k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z tohoto pojištění jsou Česká obchodní inspekce, Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, www.coi.cz, a Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú., Elišky Krásnohorské 135/7, 110 00 Praha 1, www.ombudsmancap.cz.

Společnost Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:

„Pokud klient není spokojen se službami společnosti Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, může podat písemně či ústně stížnost na jakékoli kontaktní místo této pojišťovny, jejichž seznam je uveden na internetových stránkách www.koop.cz. Pro urychlení vyřízení stížnosti však doporučujeme adresovat stížnost na adresu pro doručování Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, Centrum zákaznické podpory, Brněnská 634, 664 42 Modřice případně na e-mailovou adresu info@koop.cz“.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.